Onnistuukohan laihtuminen edes jotenkin näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja herkkupylly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

herkkupylly

Vieras
Söin ennen herkkuja (sipsiä, suklaata, jäätelöä ) vähintään kerran viikossa, joskus kaksikin kertaa, suklaata vielä enemmän. Vuodessa olen lihonut 10kiloa.
Nyt kun olen erosta selvinnyt ja nämä kyseiset herkut lakkasivat maistumasta yhtäkkiä, päätin etten niitä myöskään enää osta enkä syö vaikka haluaisinkin.
Jonkun verran enemmän liikunkin, en enää käy autolla kaupassa vaan kävellen (3xvko 4km)

Luuletteko että voisin laihtua ihan vain skippaamalla nuo herkut ruokavaliosta? Noin muuten syön ihan normaalisti ja tavallisesti kuten varmaan valtaosa ihmisistä, lihaa, kasviksia jne...

Riippuu ihan muusta ruokavaliostasi ja sen energiapitoisuudesta. Saattaa olla että laihdutkin, tai sitten vaan pysyt samanpainoisena (sekin toki hyvä, ettet enempää liho).

[QUOTE="eee";27658535]Riippuu ihan muusta ruokavaliostasi ja sen energiapitoisuudesta. Saattaa olla että laihdutkin, tai sitten vaan pysyt samanpainoisena (sekin toki hyvä, ettet enempää liho).[/QUOTE]

Ruokavalio on noita herkkuja lukuunottamatta kyllä kunnossa ollut aina, itse asiassa lihoin pelkästään siksi että lakkasin liikkumasta ja aloin mättää herkkuja sydänsuruihin. :ashamed: Muuten ei ole ruokavalio entisestä muuttunut lainkaan.

Yhteistyössä