Voi kun meillä on ihana naapuri!!!

• Viestiketjun aloittaja vaihteeksi tällainen aloitus
  • Ensimmäinen viesti
vaihteeksi tällainen aloitus
Ja tämä ei nyt ollut ironiaa! Alkukesästä tuo tuohon muutti, enkä ole hirveästi törmännyt. Moikataan toki kun tavataan.

Äsken lähti mies lasten kanssa ulos ja hetkeä myöhemmin lähdin itse viemään roskia. Naapuri tuli ovella vastaan ja kysyi että menikö ne meidän lapset äsken ulos ja uskaltaako porata pari reikää meidän puoleiseen seinään? Ihan ällistyin! Ihanaa kun joku ottaa lapsiperheen huomioon! :)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja LilyOfTheValley:
Täällä ei ota. Ihme aikoihin poraa joku yläkerrassa. Aamusta niin, että vauva herää ja illasta. Onneks vauva menee vähän myöhemmin nukkuun.
Olisi mullakin yläkerran naapurin kanssa kana kynittävänä, mutta mukavaa huomata että vielä on tällaisia toiset huomioon ottavia ihmisiä! :)

anni
meillä kanssa eilen aamulla oli tosi "hidas" aamu kun olin valvonut miehen kanssa yön supistuksia kuunnellen (arpoen joko pitäisi lähteä...) ja lapsillahan virtaa riitti, niin naapurin nainen otti meidän 2- ja kohta 4-vuotiaat pyöräilemään ulos omiensa kanssa - kultaista kun tietää että 4 alle 4-vuotiasta on pyörillä aika hurja joukko :)

shihtzu
Itse asun omakotitalossa, mutta mullakin on todella mukavat naapurit. 3 eri rajanaapuria tässä on tai oikeastaan 2 kun tuo yksi taloista on tyhjillään, on ollut myynnissä jo toista vuotta. No kuitenkin nuo takimmaiset naapurit on vanhoja ja ovat siis tunteneet mun isovanhemmat jo ja aina kun tuo yksi noista koirista tuolla rätkyttää ja minä menen sitä hiljentämään, niin naapuri vaan toteaa, että kyllähän sitä nyt omaa pihaa pitää vahtia, kyllä tähän maailmaan ääntä mahtuu :)

Sitten nuo naapurit, joiden kanssa on eniten raja-aitaa, niin ovat asuneet tuossa muutaman vuoden vasta ja todella mukavia ihmisiä, jutellaan usein ja nyt kun jäin tähän pojan kanssa yksin ja mulla ei ole ajokorttia, niin naapuri kerran sanoi vievänsä mun keräämät risut jäteasemalle, että saan ne tuosta pihalta pois. Toi peräkärrin tuohon portille ja minä keräsin risut siihen ja naapuri kävi sitten heittämässä kuorman pois.

Yhteistyössä