Voi kun kiva että väärrennellään kärpäsestä härkänen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kiva, meidän taapero tapailee nyt sanoja, ystävä oli tässä yks päivä kahvilla ja lapsi sitten sanoi "ittu" joka tarkoittaa lapselle peittoa. ystävä siinä sitten katsoi minua kauhuissaan ja sanoi että lapsesi kiroili, minä sanoin että ei kun tarkoitti tuota peittoa. Lapsi sanoi sanan pari kertaa uudestaan. Nyt sitten tää ystävä oli puhellut muille, että minä olen kiroillu lapsen kuullen ja nyt se lapsi JO 1,5-vuotiaana kiroilee! Tahallaan yrittää antaa minusta huono äiti-kuvaa muille siis, tai siltä tuntuu :( Kiva, jos ihmiset niin ajattelee meistä :(

Niinpä. Lapsesta on niin helppo sanoa pahaa, kun lapsi on pieni eikä osaa puolustaa itseään. Hänen käytös on niin helppo leimata pahaksi, ilkeäksi. tahaton heiluminen kun toiselta menee silmä mustaksi ym.
Oma lapsi on aina täydlelinen, ja toisen on aina virheellinen, ilkeä ja paha.
tämä on nykyaikaa.

Varmaan meilläkin tulee napero hokemaa "ittu":a, kun koira käsketään aina istumaan rauhoittuakseen, ja sitä joutaa tekemään usein kun tolla koiralla on takuu varmasti jokin adhd tai muuten vaan jonkin näköinen sähköjänis hanurissa aina hereillä ollessaan.

Yhteistyössä