Voi kuinka noloa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
:ashamed: Mun visa electron ei toiminut kaupan kassalla eikä pankkiautomaatillakaan.. piti ajella miehen työpaikalle asti hakemaan rahaa et sai tavarat lunastettua :snotty: Automaatilla luki vaan et "ei yhteyttä kortin myöntäjään".

Miksi teillä on edes elctron? Jos ei halua tai saa luottokorttia niin miksi ette hanki Visa Debet - korttia. On siis ihan tavallinen pankkikortti ja toimii takuulla. Pitäisi olla saatavilla ihan jokaisen pankin kautta.

Äläs nyt nolostele. :) Tuota nyt sattuu ihan jatkuvasti visa elektroneilla, siis ettei kassalla toimi. Valitettavasti. :kieh: Mä en olis ensimäisenä ajatellut ettei katetta tilillä, vaan ettei kortti vain toimi. Tuo kyllä on outoa jos automaattikaan ei antanut rahaa. :/

Electronit on temppuilleet nyt paljon varsinkin joulun alla. Meillä töissä monen asiakkaan korteille ei saatu varmennusta, ja sitten ne meuhasivat asiasta meille, vaikkei se vika tainnut ihan meissä olla :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Visa Debet:
Miksi teillä on edes elctron? Jos ei halua tai saa luottokorttia niin miksi ette hanki Visa Debet - korttia. On siis ihan tavallinen pankkikortti ja toimii takuulla. Pitäisi olla saatavilla ihan jokaisen pankin kautta.
Ikinä kuullutkaan tuollaisesta. :o Pitääpä ottaa munkin selvää tuosta. :)

Ollaan opiskelijoita, täytyy olla 80 op kasassa et voi hakea jotain muuta korttia kuin electronia.

Mulla on ollu electron jo monta vuotta ja yhden kerran on ollu yhteydet poikki, se on aika vähän kun käyn kaupassa lähes päivittäin.

Mitäs siinä on eroa? Ei ehdotettu tuota mulle vaikka vasta otin Electronin toisellekin tilille.

Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Electronit on temppuilleet nyt paljon varsinkin joulun alla. Meillä töissä monen asiakkaan korteille ei saatu varmennusta, ja sitten ne meuhasivat asiasta meille, vaikkei se vika tainnut ihan meissä olla :headwall:

En mä ainakaan meuhkannut. Mua ennen asioineen naisenkaan kortti ei toiminut, mut häl oli onneksi käteistä mukana. Täst edes mäkin aion pitää lompakossa vähän setelirahaakin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mulla on ollu electron jo monta vuotta ja yhden kerran on ollu yhteydet poikki, se on aika vähän kun käyn kaupassa lähes päivittäin.

Hyvin on kyllä toiminut minullakin.

Nettipankis lukee et " Huoltokatko - Serviceavbrott
Palvelussa on huoltotöistä johtuva katkos sunnuntaina 07.12.2008 klo 04:30-09:00

Det förekommer ett avbrott i tjänsten på söndag den 07.12.2008 kl. 04:30-09:00 på grund av servicearbeten. " Mut nyt ei todellakaan oo 7.12 :D

Oliskohan nyt vika ennemminkin pankissa kuin kortissa?

Mullakin hyvin toiminu electron, kerran ei kassalla pelannu ja kipasin rahat kaupan ulkopuolella olevasta automaatista. Jos on ollu tilanne ettei kelpaa niin sama juttu ollut kaikilla korteilla, ei yksin electronilla. Pankkikorttikin jne voi tehdä sen lakon vaikka rahaa olisi tilillä.

Mulla on tuo nordeassa.

Alkuperäinen kirjoittaja kiitos tiedosta:

Mitäs siinä on eroa? Ei ehdotettu tuota mulle vaikka vasta otin Electronin toisellekin tilille.

Debetissä ei tehdä sitä varmennusta maksettaessa kuten electronissa. Kai te nyt tiedätte mikä on pankkikortti. Ja pankkikorttiin ei opintopisteet vaikuta, vaan luottokorttiin.
Esim. S-tilikortit on vähintään Visa Debet - kortteja ja toisilla on kortissa myös kredit eli luottokorttiominaisuus.

Mie halusin electronin sen takii et siitä velotetaa heti. Miehel pankkikortti ja aina jotaa kivaa yllärii ku kattoo et tilil sen ja sen verran ja sit ei ookkaa ku tarvis ku sielt on menny maksui yms.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä