Voi kökkö hidasta postia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Malttamaton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Malttamaton"

Vieras
Ärsyttää kun posti ei voi sitten millään tuoda pakettikorttia että saisin lunastettua pakettini postista. Paketti on sellainen pieni (maxikirje tms) ettei siitä tule seurantakoodia, lähetystunnuksia puhelimeen tai sähköpostiin ja postiennakko niin kotiinkaan sitä ei tuoda. Tiedän että paketti on lähetetty viime tiistaina päivällä 200 kilometrin päästä ja luulisi sen silloin olevan keskiviikkona tai viimeistään torstaina kaupungissa mutta ei tullut vieläkään lippua kotiin. ÄÄh.. Mielestäni pakettikortin pitäisi tulla seuraavana päivänä paketin postiin saapumisesta postin mukana kotiin tai viimeistään kahden yön päästa mutta ei.. :snotty: olen kai liian kärsimätön..

jossei viellä huomennakaan ole tullut voi olla että paketti kortti on hukkunut, jos lähin postisi on pienen kokoinen voit sieltä mennä paikanpäältä kyselee. mun äityispakkauksesta hukku se pakettikortti :D onneks lähiposti on kaupansisällä toimiva joten paketti löyty helposti :D

Voi olla myös, että "tietosi" lähetyspäivästä on väärä. Jos siinä on postiennakko, niin silloinhan pitäisi olla myös seurantakoodi, jos oikein ymmärrän.

[QUOTE="Malttamaton";28761528]Eikä tullut pakettikorttia vielä tänäänkään.. |O Mikä ihme siinä kestää.[/QUOTE]

No meilläkin on malttamattomia odottajia, mutta on sentäs seurantakoodit, ja niitten perusteella oon nyt katellutkin, että jasso, joku paketti on ulkomailta tullessaan ensin seikkaillut pari päivää ennen Suomeen tuloa, sitten täällä 3 päivää, ja nyt sillä menee 2 päivää löytää oikea toimipaikka saman kaupungin sisällä.
Myös toinen paketti on kai lähtenytkin täältä kotikaupungista, ja sen matkassa tullee kulumaan ainakin 2 päivää, ei ainakaan vielä ole määränpäässä. Toivottavasti sekin ei mene väärään kaupunginosaan ettei tarvitse kysyä että saiskos sen parin päivän kuluessa oikeaan.

Yhteistyössä