Voi kökkö mikä olo

Pari viikkoa sitten sain Nitrofur-C -kuurin, ja seuraavana päivänä nousi kuume yli 38. Kuume meni ohi mutta yskä jä, nyt olen ollut kaksi viikkoa saikulla ja kolmas alkaa. Ja mikä "mukavinta", otin eilen yhden nitrofurin "koemielessä", nyt yskä on pahentunut ja kuumetta 38.3. Hurraa. Ei tämä kotona makaaminenkaan herkkua ole.
 
Nalkutin harmaana
Ite makasin neljä viikkoa flunssassa kotosalla!! Luulin taudin olevan veks (ei ollut nuhaa, kuumetta jne) ja kävin luistelemassa. Tuloksena poskiontelotulehdus. Kyllä meinas huumori loppua \|O :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 15:20 mä kirjoitti:
mikäs se sellainen kuuri on???

Antibiootit VTI:eek:on. Niissä on mainittu että voi olla keuhkoille pahaksi, ja lopetin kuurin pari viikkoa sitten, mutta nyt eilen otin yhden (alkuperäisen lääkärin ohjeen mukaan - myöhemmin toki käskettiin lopettaa kun alkoi kuume nousta).

Eilen jaksoin käydä kävellen kampaajallakin, tänään en paljon ole sängystä ylös päässyt.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 17:05 Inkivääri kirjoitti:
Tietääkö kukaan voinko ottaa pissinäytettä keitettyyn pilttipurkkiin (tyhjään) puoli tuntia ennen lääkäriä kotona JOS en kestä odottaa?

Itse olen ainakin vieny näytteen pestyissä piltti purkeissa,puhdashan se on ja etenkin jos olet sen keittänyt.Paranemisia...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 17:07 Kirsikka kirjoitti:
Kyllä mä olen ainakin vieny äitiysneuvolaan semmoses kun ei oo purkkia ollu. Hienoa tämä flunssa, meilläki lapset sairastanu jo 3vkoa :eek:

Kiitos neuvosta. Kyllä nyt on sitkeässä, nytkin kuumetta lähes 39 astetta täällä päässä, kohta lääkäriin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 17:05 Inkivääri kirjoitti:
Tietääkö kukaan voinko ottaa pissinäytettä keitettyyn pilttipurkkiin (tyhjään) puoli tuntia ennen lääkäriä kotona JOS en kestä odottaa?
Toki voit ottaa. Se taisi olla niin että säilyi huoneenlämmössä jotain tunnin verran ja jos pitää pidempään säilyttää niin täytyy pitää kylmässä. Ja astia täytyy olla keitetty. Tiedän koska tein tätä yhtenään raskausaikana =)
 

Yhteistyössä