Voi kirosana!!! Tuli taas uusi vippilasku!!!!!

• Viestiketjun aloittaja PikkasenPyöree
  • Ensimmäinen viesti
PikkasenPyöree
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Siis ottaa sun nimissä vippilainaa itelleen vai? :eek:

Mites jos laitat sinne Asiakastieto oy:n luottotietorekisteriin itellesi joksikin aikaa merkinnän, että saa ton loppumaan? Sinne voi laitattaa itse merkinnän ja myös poistattaa sen itse.
Mun nimissä joo :kieh:

Häh
Miten voi ottaa toisen nimissä lainaa? Siis että saako siihen heittää ihan minkä tahansa tilinumeron, ja sitten se laittaa omansa, vaikka laina tulee sun nimiin? Vai saako se rahaa jotenkin sun tililtä?

PikkasenPyöree
Alkuperäinen kirjoittaja Häh:
Miten voi ottaa toisen nimissä lainaa? Siis että saako siihen heittää ihan minkä tahansa tilinumeron, ja sitten se laittaa omansa, vaikka laina tulee sun nimiin? Vai saako se rahaa jotenkin sun tililtä?
Ei saa mun tililtä. Ja aika helposti näemmä toisen henk.tunnuksilla saa noita vippejä..

yök kossu
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
Taidan hakee tänään pullon kossua ja kietasta sen ehtoolla naamariin :kieh:
hae nyt jotain laadukkaamapaa kuin kossu se on junttien ja rahvaitten juomaa. vitutukseen, lohdutkseen ja hemmotteluun käyteään laadukkaampaa kamaa.

PikkasenPyöree
Alkuperäinen kirjoittaja yök kossu:
Taidan hakee tänään pullon kossua ja kietasta sen ehtoolla naamariin :kieh:
hae nyt jotain laadukkaamapaa kuin kossu se on junttien ja rahvaitten juomaa. vitutukseen, lohdutkseen ja hemmotteluun käyteään laadukkaampaa kamaa.
No jotain kirkasta ajattelin hakee... Kunnon suomalaista vitutusviinaa

heii
Ei saa mun tililtä. Ja aika helposti näemmä toisen henk.tunnuksilla saa noita vippejä..
mut..eihän sitä saa.Tilinumeron ja puhelinnumeron täytyy täsmätä.Ei voi omalla numerolla toisen tilille tlata vippiä!

PikkasenPyöree
Alkuperäinen kirjoittaja heii:
mut..eihän sitä saa.Tilinumeron ja puhelinnumeron täytyy täsmätä.Ei voi omalla numerolla toisen tilille tlata vippiä!
Joo-o, mutta hän on avannu mun tiedoilla myös liittymän jolla on pystynyt vipit ottamaan..Ja kaikki paikat ei tarkista kuuluuko annettu tilinumero liittymän omistajalle.
Tätä asiaa on ruodittu jo kahdessa ketjussa, mitkä oon asian tiimoilta aloittanut

PikkasenPyöree
Jeps, tyhmää tai ei niin ex lupas maksaa ton pienemmän vipin. Haluaa säästää mua siltä vaivalta, että joutuisin taas lähteen poliisilaitokselle :whistle:
Tulee maksaan täältä mun koneelta, ja mä saan vierestä seurata että varmasti maksaa!

PikkasenPyöree
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
ei voi olla ihminen tuollanen :headwall: :headwall:
mikä oli eilinen selitys? :whistle:
Tässä eilinen selitys:

No ni, keskustelut käyty.... Kovasti oli kaikesta pahoillaan ja pyysi anteeks. En antanu. On kuulemma nyt todella ahdistunut tän asian takia :LOL: Olis halunnu kertoo asiasta jo sunnuntaina, mutta ei ollu pystyny.
Ei myöskään ollu osannu arvata, että mä tommosesta loukkaantuisin tai pahottaisin mieleni. Ei vippiä ottaessaa miettiny kenen tiedoilla sen ottaa, koska rahan ja viinan tarve oli suuri!
Just!

Yhteistyössä