Voi kirosana!!! Tuli taas uusi vippilasku!!!!!

• Viestiketjun aloittaja PikkasenPyöree
  • Ensimmäinen viesti
PikkasenPyöree
Tällä kertaa summa oli tosin "vaan" 100?. Kerkeeväinen on ex ollut :kieh:
Taas tule keikka poliisilaitokselle!
Olishan toi ex eilen voinu sanoo, että uusia laskuja on vielä odotettavissa |O

Nimra
Jep just tuollaisia.. |O |O |O |O Tsemppiä sulle!! Mä makselen exäni velkoja pankille, kun on jättänyt (takaamani) lainansa maksamatta ja summa oli "vaan" 25 000 ? ja exä on itse varaton.. ja velkasaneerauksessa, että näin täällä... |O :eek: :kieh:

mut hei! positiivinen puoli! sä ainakin sait nuo heti tietoos ja pystyit tekee asialle samantien jotain! toisin kun mun veljelle.. sai tietää vasta kun oli poliisilla haku päällä (kun tää tyyppi oli tehny petoksia enemmänkin veljen nimissä ) ja laskut perinnässä...

PikkasenPyöree
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Voi juma mikä tyyppi |O Siis ei ero voi ottaa noin pahasti ihmiseen et pitää tollasta kiusaa alkaa tekemään |O |O
Ei se ero, mutta se saatananmoinen viinanhimo :kieh:
No just, sille vois sit tunkee kossulekan sinne minne ei aurinko paista
Siitä se varmaan tykkäis :LOL:

PikkasenPyöree
Soitin sille nyt! Ei oo kuulemma ottanu enempää kun noi kaks vippiä! Luojalle kiitos edes siitä!!
Mutta kyllä on äijällä pää täynnä kusta |O
Eli 800 euroo on viikonlopun aikana netonnut mun kustannuksella. Ja kaik on jo menny viinaan!!

Ei oo saatana edes tän kuun elareita vielä maksanu :kieh:

PikkasenPyöree
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Harvinaisen yksinkertainen tyyppi taitaa exäs olla.. Luuleekohan et kiltisti vaan maksat sen dokureissut vai kuvitteleeko ettet ymmärrä kuka ne vipit on sun nimiin ottanut?
Itseasiassa se on aika pelottavan fiksu ja hyvä manipuloimaan...

Harvinaisen yksinkertainen tyyppi taitaa exäs olla.. Luuleekohan et kiltisti vaan maksat sen dokureissut vai kuvitteleeko ettet ymmärrä kuka ne vipit on sun nimiin ottanut?
mun veljeni on alkoholisti ja se tekee MITÄ VAAn saadakseen rahaa viinaan. ei ne paljoa ajattele siinä vaiheessa kuka maksaa ja milloin, kun 'helppoa' rahaa tyrkyllä... äkkiä vaan kurkusta alas.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
mun veljeni on alkoholisti ja se tekee MITÄ VAAn saadakseen rahaa viinaan. ei ne paljoa ajattele siinä vaiheessa kuka maksaa ja milloin, kun 'helppoa' rahaa tyrkyllä... äkkiä vaan kurkusta alas.
Sitä se taitaa olla tosiaan. Ihan sama kenen piikkiin laskut menee kunhan saa viinaa.
Surullista ja tosi rankkaa :(

Siis ottaa sun nimissä vippilainaa itelleen vai? :eek:

Mites jos laitat sinne Asiakastieto oy:n luottotietorekisteriin itellesi joksikin aikaa merkinnän, että saa ton loppumaan? Sinne voi laitattaa itse merkinnän ja myös poistattaa sen itse.

Yhteistyössä