Voi kettu minkä lapsellisen piirteen itsessäni huomasin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihastunut ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihastunut ap

Vieras
Mulla on eräs miestuttava, ihastus, joka on pyytänyt mua FB:n kaveriksi. Suostuin tietysti ja olin aika otettu (meillä on muitakin yhteisiä tuttavia, naisia, mutta heitä ei ole ainakaan vielä pyytänyt) :heart:

Nyt huomasin etusivulta, että Hän ja XX ovat kavereita. Koska Hän ei näytä olevan fb:ssa juuri nyt, tarkoittaa se, että Hän on pyytänyt tuota XX kaverikseen ja tämä XX nyt hyväksynyt kaveripyynnön. Enkö minä riitäkään ;)

Mä olen niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin urpo, aikuinen muka :ashamed:

iänikuinen fb. kuinkakohan monta mustasukkaisuuskohtausta on järjestynyt tuon takia :/ no, myönnän itsekkin kyylääväni miehen (jota tapailen) sivua, ja aina tuntuu kumma pisto sydämessä jos joku nainen siellä sille kirjottelee jotain mistä en tiedä mitään...

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
iänikuinen fb. kuinkakohan monta mustasukkaisuuskohtausta on järjestynyt tuon takia :/ no, myönnän itsekkin kyylääväni miehen (jota tapailen) sivua, ja aina tuntuu kumma pisto sydämessä jos joku nainen siellä sille kirjottelee jotain mistä en tiedä mitään...

:hug:
voi meitä :D

oli se ennen helppoa. sitte ku on vielä lisäksi puhelin johon piippaa välillä viestiä, mese, live-elämä.. huh huh :D eikai se oikeesti auta, ku koittaa olla itsevarma ja luottavainen. en halua alkaa noista kyselemään ja tenttaamaan, kun kuitenkin tiedän että paljon on naisiakin kaverina. on toki miehiäkin.. antaa epävarman vaikutelman, jos mustistelee tyhjästä. ja ymmärrän oikein hyvin, jos joku nainen koittaa tätä miestä itselleen saada, on sen verran namupala :P mutta niin kauan ku muistaa mua kunnolla, nii ei hätää mitää! älä sinäkää ap anna mennä liian pitkälle tuon ;)

älä sinäkää ap anna mennä liian pitkälle tuon ;)

No arvaas mitä... tää Hänen uusi kaverinsa on kylläkin mies ja silti tuntui pisto :o
Ja nyt muistin, että itse olen lisännyt kaksi miestä omiin kavereihini sen jälkeen, kun me Hänen kanssaan liityttiin kavereiks... että ihan turhaan keuhkoan, pitääkin vilkaista peiliin :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No arvaas mitä... tää Hänen uusi kaverinsa on kylläkin mies ja silti tuntui pisto :o
Ja nyt muistin, että itse olen lisännyt kaksi miestä omiin kavereihini sen jälkeen, kun me Hänen kanssaan liityttiin kavereiks... että ihan turhaan keuhkoan, pitääkin vilkaista peiliin :ashamed:

no joo, kyllä nyt voit katsoa peiliinkin :D etkai haluais, että fb kavereissa ei ois muitaku sä vaan? kertois miehestä jo jotain... koitahan hengittää ja rauhoittua välillä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

no joo, kyllä nyt voit katsoa peiliinkin :D etkai haluais, että fb kavereissa ei ois muitaku sä vaan? kertois miehestä jo jotain... koitahan hengittää ja rauhoittua välillä ;)

Yritän :)
Mutta kiitos, tämä "keskustelu" hieman helpotti typerää päätäni ;)

Yhteistyössä