Voi kauheaa, ajoin lokin yli :(

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja herkkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

herkkis

Vieras
Se meni auton alitse ja jäi tielle räpyttään. Toinen auto tuli välittömästi minun takana ja todennäköisesti niittasi sen lopullisesti. Tai sitten sillä kävi tuuri ja se pääsi lopulta turvaan. En ainakaan havainnut sitä kun palasin takaisin.

Tuli paha mieli sen linnun puolesta. Entä jos sillä olikin poikaset pesässä ja nyt ne odottaa ruokaa emoltaan, joka ei koskaan palaa pesälle. :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dorde:
Mä kanssa säälin tuolla maanteiden varsilla makaavia raatoja :/ Kerran ajettiin yöllä jäniksen yli ja se vainoaa mua vieläkin..

Joo, minäkin olin todella pahoillani jäniksen puolesta. Siitä on aikaa vuosia ja yhä muisto palaa mieleeni kummittelemaan.
Minkäs teet kun olet herkkä! :(
 

Yhteistyössä