H
herkkis
Vieras
Se meni auton alitse ja jäi tielle räpyttään. Toinen auto tuli välittömästi minun takana ja todennäköisesti niittasi sen lopullisesti. Tai sitten sillä kävi tuuri ja se pääsi lopulta turvaan. En ainakaan havainnut sitä kun palasin takaisin.
Tuli paha mieli sen linnun puolesta. Entä jos sillä olikin poikaset pesässä ja nyt ne odottaa ruokaa emoltaan, joka ei koskaan palaa pesälle. :'(
Tuli paha mieli sen linnun puolesta. Entä jos sillä olikin poikaset pesässä ja nyt ne odottaa ruokaa emoltaan, joka ei koskaan palaa pesälle. :'(