Voi kamala!!! Sis. linkin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Voi itku, se siitä urasta sitten :(

Ei välttämättä. Sinnikäs jos on ja kun peruskunto on varmasti rautainen, niin jalan puuttuminen ei estä laskemista -vaikka mestariksi saakka ;) (esim. paralympialaiset)

Mäki näin ton tapauksen :( En jotenkaan ajatellut, että noin pahasti olisi käynyt. Hirveetä :(

Tuli mieleen, että saako urheilijat siitä jotain ja mitä, jos tapahtuu jotain tollaista?

Siis pahaltahan se näytti se kaatuminen, mutta eipä olis uskonut että noin pahasti käy :/ . Mä en kestä noita loukkaantumisia. Hirvein mitä mä olen nähnyt oli joku jalkapalloilija (mieheltä kysyin ja oli kuulemma Larsson, pelaa ainakin Ruotsin maajoukkueessa), jolta katkesi sääriluu. Se oli silleen törröllään :o . Autsautsauts!!!

Mutta tuo Larsson pelaa edelleen, tää laskijakaveri tuskin enää laskee :(

Alkuperäinen kirjoittaja kamalaa:
Mäki näin ton tapauksen :( En jotenkaan ajatellut, että noin pahasti olisi käynyt. Hirveetä :(

Tuli mieleen, että saako urheilijat siitä jotain ja mitä, jos tapahtuu jotain tollaista?

Mies sanoi että pakko olla jotkut vakuutukset ja muuta. Saattavat saada jopa paremmin rahaa korvauksina kuin palkkana. Mutta eipä nuo rahat sitä jalkaa takaisin tuo
:(

Mäkin katoin aamulla urhailu-uutisista ja huh kun näytti pahalle se jalka, melkein iski paha olo :/
Varmasti ottaa koville, ottais taviksellekin joka ei tarttis työssään jalkaansa... :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä katsoin you tubelta sen videon.Siis aivan järkyttävällä tavalla vääntyi se jalka :) Varmasti kova pala toipua,niin fyysisesti kuin henkisestikkin.

nii toi naama piti olla kyllä toisinpäin..ei naurattanut yhtään :(

Yhteistyössä