Voi jumankekka mitä tehyläiset tekee...!!!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2007/10/572324

Herranjestas sentään,miten tällänen on mahdollista!!!Sairasta,rahaa vaikka lasten uhalla itselleen.
 
vieras
No kai sä ap nyt tajuat lukemasi jälkeen, että eihän tuo voi toteutua. Sopu syntyy ennen sitä. Ehkä hoitsut ei saa ihan sitä mitä pyytää, mutta melkein kuitenkin.
 
vieras
Siis pakkohan sopu on syntyä, toivottavasti hoitajat saavat mitä ajavat takaa. Siinähän sen nyt näkee mitä tapahtuu, kun ei saada palkkaa tarpeeksi. eihän se kivaa ole ihmishengillä leikkiä, mut seuraavissa eduskuntavaaleissa kannattaa päättäjien miettiä mitä lupaavat!
 
ja noidenko käsiin sitä pitäisi henkensä uskaltaa
Toivottavasti sopu syntyy pian! Vaikkakin niihen vaatimus on aivan kohtuuton... Mutta eihän ahneille mikään riitä. Mulle-mulle-mulle.
 
vieras
Muista että asioilla on 2 puolta, on hallitus joka päättää palkoista ei tätä kaikkea voi syytää hoitajien niskoille, jotka ovat jo 30 vuotta yrittäneet nostaa palkkojaan 2 aiemmallakin lakolla lähes tuloksetta.
 
Kyllähän monet muutkin alat lakkoilevat, irtisanoutuvat ja tekevät mitä vaan saadakseen oikeutetun palkankorotuksen. Ei siitä tällaista haloota synny.

Mutta hoitajia aliarvostetaan, vaaditaan vaatimuksia vaatimusten perään, kaadetaan lokaa niskaan. Palkankorotus hoitajille tuntuu olevan kansalaisille yhtä myrkkyä.

HOITAJAT EIVÄT OLE KAIKKI SAMAA MIELTÄ KUIN MITÄ TEHY PÄÄTTÄÄ.

Lakot ym. eivät vaikuta palkkojen nousuun, sillä hoitoalalla hoitotyötä tehdään joka tapauksessa.
 
Mursu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja uskomatontatouhua:
Toivottavasti eivät TODELLAKAAN saa mitä pyytäävät,niin järjetöntä käytöstä on heillä ollut!!
Ihan samaa mieltä täällä ollaan.Älytöntä tehy ja maine mennyt!
Anteeks, mutta mä en nyt ymmärrä... Miten niin järjetöntä käytöstä. Kovat on keinot, mutta kun se on ainoa keino saada mitä pyytää. Ja hoitajat eivät paljon ole pyytäneet kymmeniin vuosiin, nyt se korotus tulee vaan kerralla... Tehy on aikasemmin ollut tosi saamaton, ensimmäistä kertaa uskaltavat vaatia! Jos itse kokeilisitte hoitajan työtä, niin voisitte suopeammin heille suoda tuon palkankorotuksen. Kaikkien pitäisi ymmärtää, ettei tässä nyt oikeasti tuo joukkoirtisanoutuminen tule toteutumaan. Tehykin tietää sen. Tehy saa haluamansa kun muuta vaihtoehtoa ei ole. Mua niin surettaa hoitajien puolesta tämä heidän mätkiminen... ;(
 
toisaalta jos ajattelis, noi on juuri ne yksiköt sairaalassa, jossa se rasitus, kiire ym painaa ehkä eniten, joille myös eniten sen korotuksen soisi ketään hoitajaa väheksymättä. En yhtään ihmettele, että juuri noista niin moni on ilmoittanut irtisanoutuvansa.
 
viekku
Alkuperäinen kirjoittaja Mursu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja uskomatontatouhua:
Toivottavasti eivät TODELLAKAAN saa mitä pyytäävät,niin järjetöntä käytöstä on heillä ollut!!
Ihan samaa mieltä täällä ollaan.Älytöntä tehy ja maine mennyt!
Anteeks, mutta mä en nyt ymmärrä... Miten niin järjetöntä käytöstä. Kovat on keinot, mutta kun se on ainoa keino saada mitä pyytää. Ja hoitajat eivät paljon ole pyytäneet kymmeniin vuosiin, nyt se korotus tulee vaan kerralla... Tehy on aikasemmin ollut tosi saamaton, ensimmäistä kertaa uskaltavat vaatia! Jos itse kokeilisitte hoitajan työtä, niin voisitte suopeammin heille suoda tuon palkankorotuksen. Kaikkien pitäisi ymmärtää, ettei tässä nyt oikeasti tuo joukkoirtisanoutuminen tule toteutumaan. Tehykin tietää sen. Tehy saa haluamansa kun muuta vaihtoehtoa ei ole. Mua niin surettaa hoitajien puolesta tämä heidän mätkiminen... ;(
Ymmärrystä ei tipu hiventäkään kun tällasta uhataan aiheutuvan!!v
 
näin
ruottissa aikonaan uhattiin kans joukkoirtisanoutumisella että palkat nousis, MENI 45MIN JA PALKAT NOUSI!! mikä hemmetti täs maas mättää jos rahaaki valtiolla on 1½ MILJARDIA euroa enemmän kuin viime vuonna eikä niistä riittäis palkankorotukseen? aatana..
 
vierailija
Tänään, 18:09
wannabemommy

ei ne voi päästää tilannetta siihen että sairaaloita joutuis sulkemaan, ole rauhassa vaan... me saadaan se korotus kyllä, meillä on niin iso kannatus.

Raketti teille perseeseen ja kuuhun, hyvää matkaa! Vaatikaa siellä mitä vaaditte. Täältä ei ainakaan teille kannatusta löydy, ei edes tehyläisten joukosta.
 
vanhanen
Alkuperäinen kirjoittaja Musta:
Kaikki alkaa jo pahasti kääntyä Tehyä vastaan. Raha on nyt tärkeämpi kuin potilasturvallisuus.
nyt punnitaan sitä, mika on Suomen valtiolle tärkeää, kansalaisten terveys vai velan maksut ennätysvauhtia ulkomaille!
 
mua ihmetyttää se, miten vanhanen ja katainen voivat sanoa ettei valtiolta heru rahaa.. siis keskustellaanko asiasta eduskunnassa edes, vai vanhanen ja katainenko kahdestaan tän valtion rahojen käytöstä kaksin päättää?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2007/10/572324

Herranjestas sentään,miten tällänen on mahdollista!!!Sairasta,rahaa vaikka lasten uhalla itselleen.
Ei ole enää ollu mun suosiossa pitkään aikaa, eli meillä aletaan käyttää vai ja ainoastaan yksityisiä lääkäripalveluja.
Eipähän tartte kattoa tota suoraansanottuna sairasta menoa.
Onnea tehy teihin ei luoteta!
 

Yhteistyössä