Voi jumankauta, miten ei taas pää toiminu...

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Eilen jätin jo kannettavan koneeni töihin pukkariin, ku ajatuksissani töistä läksin...vissii se päivän näyttökokeen jännitys sen verran vaivas, et ei vaan påää toiminu...ennen kotiinlähtöäkin jouduin muutamat paketit töissä avaamaan ja paketoimaan uusiks, ku unohin koodit ottaa tuotteista paprulle ylös (voin myö sit hyllystä käydä kattoos toisista sen koodin) mut unohin myös tuotteen värin tai merkin, ni purkuhommiahan siit tuli... tänää sit aamusella jännitti hieman tuo kierukan laitto...Menin neuvolaan ja hoitaja sano, et käy vessassa ensin pesulla, ennen kierukan laittoa...otin sit kupin samalla kertaa pois ja kääräisin paperiin, ku ei ollu kupin pussia mukana. Pesin kädet ja menin odottamaan lääkäriä. Päästessäni lääkärin luo iski yhtäkkiä ajatus, et mihis laitoin se kupin...kaivoin laukun ja takin taskut, eikä löytyny. juoksin takasin vessaan, ku aattelin, et jäikös se siihen lavuaarin reunalle paperin sisään...ei löytyny...sit aattelin, et epähuomiossani laitoin sen paikalleen... no eipä ollu sielläkään... Olin siin jo ilman pöksyjä, ni kierukka laitettiin paikalleen samantien... nauratti jo silloin ihan hirveesti, et mihin kummaan sen kupin nyt olin hukannu...hoitaja ja lääkärikin totes, et taitaa jännityksestä johtua ajattelemattomuus... Ku sain päälleni, ni tarkastin viel laukun perusteellisesti, eikä löydy kuppia... Päätin viel vessasta katsoa, ni löytyihän se sieltä...olin nakannu kupin paprun sisällä roskiin samalla, ku kuivasin käteni ja viskasin sen paperin roskiin...
:laugh: :ashamed: Huoh...onneks löyty...nyt on kuppi pesty ja keitetty, ni voipi taas käyttää... Onneks sentään oli siel paprun sisällä, ettei paljaaltaan ollu roskissa...

Yhteistyössä