tein tästä jo alotuksen eilen av:lle kun tää ei toiminu mut teen nyt tännekin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noloa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

noloa

Vieras
et mistä ne "pierut johtuu" ku seksiä harrastaa,ikinä en oo sellasia saanut mut nyt sain ja hävetti aivan suunnattomasti,mies oli yhen illan juttu ja siksihän mua hävettääkin...jos olis ollu ex ni ei olis hävettäny ja sen kanssa ei ikinä tullu tollasia niin et mistä se nyt sit johtu.

se johtuu siitä kun pimppiin pääsee ilmaa seksin aikana. Jotkut asennot on semmosia, et ilma pääsee helpommin sinne. Onhan se vähän noloa, vaikka ihan luonnollinen juttu :)

[QUOTE="mhm";24318006]Meillä ei oo näin.. Miehellä on 18 cm ja paksu, ihan rehellisesti. ja silti menee tietyissä asennoissa ilmaa.[/QUOTE]

Siis ihanko oikeasti te niitä mittailette? Eipä ole käynyt edes mielessä...

Mulla on synnytyksen jälkeen tullu niitä paljon. Välillä tulee kun vaan aamuisin nousen vuoteesta. :ashamed: Eli toi sun on pientä.
Onhan se kiva alkaa selitteleen, että ei se tullu pyllystä vaan.... :D

[QUOTE="juu";24318026]Siis ihanko oikeasti te niitä mittailette? Eipä ole käynyt edes mielessä...[/QUOTE]

No joskus alkuainoina mitattiin huviksemme yhdessä kun sattui olemaan mittanauha lähettyvillä. :D

Ja löysyydestä ei ole kyse, noita tuli vaikka olin juuri neitsyyteni menettänyt. käytän myös kuulia säännöllisesti enkä ole huonossa kunnossa. :)

Yhteistyössä