Voi jumalvita tää ei lopu, ei....!!! *käyty päivystyksessä*

:'( :'(

Hlvetti!!

Tolle vauvalle määrättiin ab kuuri viime viikon su iltana korvatulehduksen hoitoon: kuukauden päästä kontrolli, jos kuume jatkuu enemmän kuin kaksi päivää niin lääkäriin uudelleen. No sitä kuumetta ei tässä välissä ollut, eilen mietin ett onpa punakat posket ja tänään alko raivohuuto. Mittasin äsken niin lukemat oli 37,8. Ab kuuri siis edelleen päällä. Hemmetti että ottaa päähän. Kysymys: vieläkö mä lähden tänään päivystykseen, vai ootanko maanantaihin?? :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ei tuo nyt niin kovin kuumetta vielä ole ! En kyllä veisi vielä lääkäriin.
No nousussa se on taas, anyway. Ja huuto on kova, pakko sillä on jotain kipua olla... Mutta mä ihmettelen kyllä tätä. Mä en tiennyt yhtään ett sillä ylipäätään oli korvatulehdus, kun ei valittanut niit korviaan. Ja nyt sitt huutaa, on huutanut koko päivän? Eli mitä tässä tapahtuu?

Meillä oli samantapainen tilanne.
Ab kuuri oli päällä ja puolessa välissä kuuria nousikin kuume.
Käytiin lääkärissä ja totesi,että saanut jonkun virustaudin siihen päälle.
Meillä on poika 5kk sairastanut helmikuun alusta lähtien korviaan 4 kuuria syönyt.
Ja helpotusta ei tunnu löytyvän..
jos selvästi on kipuja niin veisin tälle illalle lääkäriin.

Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Mä veisin lääkäriin tänään. Sekä asian selvittämiseksi että kipulääkkeen saamiseksi, ei pikkuinen turhaan huuda.
Mä annoin panadolia jo... Edellisen ohjeen mukaan. Mutta ei toi lopu..

Voi Veeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!

Anteeks, mua vituttaa siis niin paljon just nyt. Tää on kymmenes viikko jo tätä hemmetin tautia tässä perheessä... :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Mä veisin lääkäriin tänään. Sekä asian selvittämiseksi että kipulääkkeen saamiseksi, ei pikkuinen turhaan huuda.
Mä annoin panadolia jo... Edellisen ohjeen mukaan. Mutta ei toi lopu..

Voi Veeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!

Anteeks, mua vituttaa siis niin paljon just nyt. Tää on kymmenes viikko jo tätä hemmetin tautia tässä perheessä... :headwall: :headwall:

Tiedän tunteen.
Poika on sairastanut kohta 2kk........... :|
Ja vaikka mekin ollaan varmaan 10 kertaa käyty lääkärissä niin tuntuu,että apua ei olla saatu....

Onko vauva kova pulauttelemaan? Ts. onko lääke pysynyt sisällä? Sinä tunnet lapsesi parhaiten ja teet itse päätöksen, jonka tiedät olevasi parhain vauvallesi, mutta ehdotan kokeilemaan suppoa ja yrittämään sillä pärjäämistä. Nuo päivystykset kun on kahta kauheampia tautipesiä niin kovin helposti en lähtis viemään lasta sinne, jos pärjää arkiaamuun asti joten kuten. Mutta nyt korostan sitä, että sinä tunnet vauvasi parhaiten ja teet itse päätöksesi vauvasi voinnin mukaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:
Onko vauva kova pulauttelemaan? Ts. onko lääke pysynyt sisällä? Sinä tunnet lapsesi parhaiten ja teet itse päätöksen, jonka tiedät olevasi parhain vauvallesi, mutta ehdotan kokeilemaan suppoa ja yrittämään sillä pärjäämistä. Nuo päivystykset kun on kahta kauheampia tautipesiä niin kovin helposti en lähtis viemään lasta sinne, jos pärjää arkiaamuun asti joten kuten. Mutta nyt korostan sitä, että sinä tunnet vauvasi parhaiten ja teet itse päätöksesi vauvasi voinnin mukaan!
Ei se pulauttele: pari kertaa on ollut ongelmia sen ab:n kanssa, kun selvästikään ei tykkää sen mausta. Mutt on se lääke sinne saatu, sitkeästi laittamalla vaan. Ja särkylääkettä ei pulauta ikinä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:
tääl oysissa ainakin alle 3kk ikäiset viedään suoraan lastenpuolelle päivystykseen eikä ollenkaan sinne oikeaan päivystykseen. ei joudu oottaan

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Veisin kyllä jo tänään päivystykseen, kun noin pienestä kyse ja ab-kuuri kestänyt kohta viikon. Jaksamista sinne :hug: Ai juu, mistä muuten mittasit kuumeen?
Pepusta.
Ok, no sitten ei vielä ole kovasti koholla. Mutta tosiaan jos tosi kipeältä vaikuttaa, niin voisin mennä kuitenkin jo lääkäriin.

Yhteistyössä