Voi jumaliste!! Mä en enää käsitä tätä, nyt neuvotte mua.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taas tässä kävi näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Taas tässä kävi näin

Vieras
Siis ihan oikeasti. Tää on toistunut jo ihan liian monta kertaa ollakseen enää sattumaa.

Tutustun kivan tuntoiseen mieheen, mies viihtyy seurassani, haluaa tavata minua, ollaan yhteydessä päivittäin, jutellaan kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä. Mies on aktiivisempi yhteydenottaja kuin minä.

Ja sitten. Aina. Joka helvetin kerta jossain kohtaa mies alkaa avautumaan mulle sydänsuruistaan. Siis uskomatonta. Eikä edes mistään vanhoista jutuista, vaan ihan tuoreista tapauksista.

Siis uskomatonta. Ja tää kaikki on tapahtunut ainakin neljä kertaa, aina eri miehen kanssa. Mä siis oon niille sydänystävä, ne löytää mun seurassa feminiinisen puolensa ja ne pitää mua parhaana kaverinaan. Ja joka hemmetin kerta se tilanne johtaa siihen, että ne tulee mulle, siis mulle, vapaalle sinkkunaiselle, kertomaan sydänsuruistaan!!

Ensin ne antaa ymmärtää olevansa kiinnostuneita MUSTA, mutta lopulta kertovatkin olleensa ihastuneita johonkuhun, jolta ihan justiinsa saivat pakit!

En mä käsitä tätä. Mistä ihmeestä tää johtuu??

[QUOTE="vieras";23794463]Olin mieheni kanssa aluksi hyviä ystäviä ja kerroimme omia asioitamme toisillemme, sitten myöhemmin rakastuttiin ja yhteiseloa takana jo 25 v.[/QUOTE]

No joo, mutta tää on nyt eri asia.
Siis argh.

Onko tää joku yleinen iskemistapa, joku yritys tehdä mustasukkaiseksi vai mikä hemmetti miehiä riivaa? Kun aina, ihan aina, asiat saa tän käänteen?!

Eikä riitä mikään ohimenevä huomautus siitä, miten kävi köpelösti, ehei. Siitä riittää juttua ja tarinaa ja selittämistä ja puimista, vaikka mä yrittäisin aihettakin vaihtaa.

Voin kertoa, että vaikka mulla oiskin ollut jotain orastavia tunteita, niin tuo on niin väärä lähestymistapa asiaan. Mä en rupea kilpailemaan yhtään kenenkään huomiosta, mä en rupea kiinnostumaan tuosta hyvästä kenestäkään, päinvastoin. Kyllä se on täysin turn off tämän jälkeen.

Mulle yleensä vuodatetaan siitä, miten edellisissä suhteissa tehtiin ihan kaikki ja enemmänkin ja toinen osapuoli oli pelkkää kelvotonta. Siinä kun kyselen parit tarkentavat kysymykset, suurimmaksi ongelmaksi tuleekin se, ettei naiset koskaan sanoneet, että on ongelma ja että jos olisivat sanoneet, kaikki olisi ollut sujuvampaa. No taas parit tarkentavat ja käy ilmi, että naiset ovat sittenkin sanoneetkin asioista... niimutku.. niimutku...

"Niin että mentäiskö viikonloppuna sitten leffaan ja voisinko ajatella tästä vakavammaksikin?" No joo, leffa on jees, muu ei.

Kai noi miehet kaipaa eroahdistukseensa purkajaa ja myötäilijää siihen, että heissä ei ollut ainakaan vikaa. Vähän paha vaan mennä ottamaan yksipuoliseen kertomukseen kantaa, kun tietää, että toisella on samalla tarkoituksena markkinoida itseään. Mun romanttiset fiilikset karahtaa kyllä harvinaisen nopeasti tollaseen olkapäätouhuun.

Ainakin omalla kohdallani olisi ihan eri juttu, mikäli tollasia juteltaisiin ystävinä/kavereina.

Ap, taidat olla ihmisenä sellainen peruslämmin, jolle on helppo puhua. Tykkään tosta ominaisuudesta tosi paljon, mutta ymmärrän, että tuollaisissa tilanteissa voi aiheuttaa vähän "What the fuck?!?"-fiiliksen.

Ajattelin,että mitä hittoa, mutta sitten tajusin, että on itsellekin käynyt joskus näin. Tulee hauska kakkosvaihtoehto-olo siinä. Ei mikään hyvä alku suhteelle kyllä.

Oiskin entisiä. Mutkun ovat ihan justiinsa sattuneita.

Siis ollaan juteltu ja oltu yhteyksissä ja nähty jne. Okei, ei mitään polttavaa romantiikkaa eikä seurustelua, mutta oon joka ikinen kerta kuvitellut että mies on musta kiinnostunut. Koska haluaa pitää muhun yhteyttä päivittäin jne.
Ja sitten, kun tätä on jatkunut hetkisen, niin sitten se lävähtää aina esille. Että "voivoi, kun mä ihan justiinsa ihastuin yhteen naiseen ja tänään se sitten sanoikin ettei tästä tulekaan mitään."

Aina se sama tarina. Aina se nainen lähteekin eksänsä matkaan. Aina. Sekin vielä.

Ja ihan aikuinen oon, samoin miehet. Nuo miehet on itseasiassa olleet jopa mua vanhempia.

Voisko olla että usein miehet haluavat aika herkästi laastarisuhteen, vaikka tunteita vielä exään ja mahdollisesti haluaisivat palata yhteenkin. Kenties yritetään todistaa itselle ja muille, että hei minä menin jo eteenpäin elämässä.

Onko teidän suhteenne edennyt jo pidemmälle. Siis seksiä tarkoitan? Vai onko suhteenne pelkästään ystävyyttä?

Tämä oikeastaan olisi tärkeä tietää. Jos olet pelkästään ystävä heille, niin silloin he ajattelevat että voihan ystävälle avautua sydänsuruistaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Taas tässä kävi näin;23794695:
Oiskin entisiä. Mutkun ovat ihan justiinsa sattuneita.

Siis ollaan juteltu ja oltu yhteyksissä ja nähty jne. Okei, ei mitään polttavaa romantiikkaa eikä seurustelua, mutta oon joka ikinen kerta kuvitellut että mies on musta kiinnostunut. Koska haluaa pitää muhun yhteyttä päivittäin jne.
Ja sitten, kun tätä on jatkunut hetkisen, niin sitten se lävähtää aina esille. Että "voivoi, kun mä ihan justiinsa ihastuin yhteen naiseen ja tänään se sitten sanoikin ettei tästä tulekaan mitään."

Aina se sama tarina. Aina se nainen lähteekin eksänsä matkaan. Aina. Sekin vielä.

Ja ihan aikuinen oon, samoin miehet. Nuo miehet on itseasiassa olleet jopa mua vanhempia.

Voisitko sä ihan suoraan kysyä asiasta noilta miehiltä. Että kun luulit, että olet kiinnostunut kun pidät niin kovin yhteyttä, ja sitten oletkin kiinnostunut jostain toisesta. Että mitä minusta halusit tai miksihän käsitin asian noin väärin. Etsä siinä hirveesti menetä ja saat ainakin oikean vastauksen. Mehän voidaan oikeestaan vaan arvailla.

Mites sun suhteet muuten jatkui noiden muiden miesten kanssa. Laitoitko heti välit poikki ja mitä sanoit syyksi yms.?

Yhden kanssa oli seksiä, loppujen kanssa ei. Ja nämä miehet siis eivät ole olleet yhtäaikaa kuvioissa. Nämä "suhteet" näitten miesten kanssa on sitten jatkuneet samanlaisissa merkeissä kuin ennen noita avautumisiakin. Ehkä olen ollut hiukan pidättyväisempi. Mutta miehet on jatkaneet yhteydenpitoa ja tiivistä sellaista.

Kai mä saisin parhaimman vastauksen, kun kysyisin suoraan, mutta ylpeyteni ei anna periksi. En halua antaa sellaista kuvaa, että olisin kuvitellut tilanteesta jotain enemmän, kuin mitä se sitten lopulta olikaan. Eli että olin vain pelkkä "bestis".

Ja mä kun luulin, ettei miehet juttele tämmöisistä. Ainakaan naisille. Mutta ilmeisesti mä saan tän piirteen miehissä heräämään. Syystä jota en vain voi käsittää.

Yhteistyössä