Mä oon taas miettinyt.. Tän on pakko mennä näin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Closured
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Closured

Vieras
Työpaikalla kukaan muu työkaveri, ei mies- eikä naispuoliset tuijottele mua niin. Ja hae katsettani ja hymyile joka ainoa kerta kun muhun katsoo. Kukaan muu siellä ei hakeudu noin mun seuraani (eikä toistenkaan seuraan) kuin mitä tää mies mulle tekee. Kukaan muu ei latele jatkuvasti sellaisia kohteliaisuuksia ja osoita mulle huomiota samalla tavoin kuin tää mies.

Yksinkertaisesti, siellä ei kukaan käyttäydy siten kuin miten tuo mies käyttäytyy vain ja ainoastaan mua kohtaan.

Johtopäätös siis on se, että se on ihastunut muhun. Ihan pakko sen on olla. Vähintään kiinnostunut. Ei voi olla mitään muuta vaihtoehtoa. Sen käytös ei ole ollenkaan semmoista, kuin se kahden ihmisen välillä on jos niillä ei ole mitään romanttista menossa.

Mut miten ihmeessä mä saan omaan päähäni sen taottua, että tää on oikeasti totta? Olen niin onneton, että ihan oikeasti ajattelen ettei kukaan voi musta kiinnostua ja nyt kun niin on ilmeisesti käynyt, en käsitä mitä se mies näkee mussa :ashamed: Vinkkejä pääkopan korjaamiseen otetaan vastaan. En halua pilata tätä kaikkea.

No mitä. Alat osoittaa kiinnostusta sinäkin. Kysyt kahvitauolle mukaasi tms. luontevaa. Ja hymyilet vähän pidempään ja viivytät katsettasi.

Jos olette molemmat vapaita, niin antaa palaa vaan!

Yhteistyössä