Nytten kyllä kerrotte mulle, kun mä en enää käsitä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kun ei vaan tajua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kun ei vaan tajua

Vieras
Että mikä noitten miesten päässä liikkuu?

Tapasin facebookin kautta yhden miehen, käytiin miehen aloitteesta kahvilla.. tästä on jo kai puolisen vuotta, ellei vuosikin aikaa. Oli kivat treffit, siis ihan päiväkahvit kahvilassa. Treffien jälkeen ei kuulunut muuta kuin kiitokset kivoista treffeistä. Kunnes nyt sitten mies kyselee kuulumisia ja virittelee keskustelua. Miks?

Eikä tää oo eka kerta kun mulle käy näin?
Mä oon miettinyt, että onko mussa joku juttu, enkö mä vaan tajua että ne on kiinnostuneita ja sitten ne luulee ettei mua nappaa ja kaikki jäätyy siksi?Olen nimittäin kohta viidetta vuotta sinkkuna.. Suurin osa mun treffeistä päättyy niin, että mun mielestä kivat treffit jne mut jotenkin aina se mies päätyy vain kaveriksi mulle tapaamisen jälkeen. Miehet ottaa yhteyttä ja jutellaan jne mutta ei enää koskaan sanaakaan tapaamisesta. Miks ne tekee niin? Olenko mä törmännyt vain jotenkin erikoisiin, kohteliaisiin tapauksiin? Jos mä oon niin kamala, että yhdet treffit riittää, miks ne haluu pitää muhun yhteyttä treffienkin jälkeen? Mitä mä en nyt tajua??

Olet ns hyvä tyyppi. Miehet pitää sinua hyvänä tyyppinä mutta eivät osaa ajatella sinua parisuhteen toisena osapuolena.

Nauti ja käy treffeillä eri tyyppien kanssa vaikka ihan kaveripohjalla ilman odotuksia mistään muusta. Saatat löytää ihmisen johon rakkaus syttyy pikkuhiljaa kaveruuden kautta =)

Yhteistyössä