Voi jumalauta mikä tota nordean verkkopankkia vaivaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vihainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vihainen"

Vieras
aina vaan "käyttäjätunnus ja tunnusluku ei täsmää".. ja kyllä pirulauta se käyttäjätunnus on oikein. Kun mulla on se tässä paperilla tuskin kukaan näppilee sen 20kertaa väärin. tunnuslukukin on oikea. ei vaan onnistu. nordean verkkopankkia olen käyttänyt päivittäin jo useita vuosia ilman ongelmia. mutta mikäs nyt on tullut?

Eikä ole vanhentunut tunnuslukutaulukko?

Itse unohdin kerran, että sieltä oli tullut uusi taulukko. Näpytin vanhasta taulukosta aikani. Kun sitten kaivelin laatikkoa, löysin sen uuden taulukon, mutta tunnukseni oli lukittunut. Aukesi kun vuorokausi vaihtui ja sitten pääsin uuden listan numerolla kirjautumaan...

yleensä jos laittaa sen tunnusluvun vaikkapa väärin jos ei musta missä kohtaa mennään niin se kertoo esim että "70 on seuraava vapaa tunnusluku"... nyt ei tehnyt niin heti vaan että eivät käyttäjätunnus ja tunnusluku ei täsmää...

pitää vissiin painua huomenna sinne konttoriin hakee tunnuslukuja jos vaikka auttais...

Mulla kävi kerran tollee ihan samoin. Olin seuraavana päivänä menossa pankkiin ihmetteleen asiaa, mutta kun kokeilin aamulla tunnuksia ne toimikin ihan normaalisti. Eli kokeile huomenna aamulla ennen kun menet pankkiin.

TTuo on jäkittänyt aika pahasti varmaan viikon ajan... Etusivullakin oli ilmoitus, että sisäänkirjautumisessa on ongelmia. Eikä gsm-palvelukaan toimi.

Yhteistyössä