Hemmetti!!! |O Mä täällä yritän laittaa ja siivota että päästäis vähän jouluisempaan fiilikseen tästä laatikko, koiran pissipaperi, remonttimeiningistä. Oikeen ajatuksen kanssa oon järjestänyt: mietin mitä mihinkin voi laittaa, ettei se jokin joudu syödyksi, kakatuksi, pissatuksi tai muuten vahingoitu kun tätä menoa ja meininkiä tässä taloudessa tuntuu riittävän. Ajattelin että kun kerran toi koira ei ikinä, ikinä nykyään mene enää yläkertaan, laitanpa yläkerran aulaan maton. Oikeen kivan lämpösen villamaton hain sinne, että on lastenkin mukava siellä leikkiä. Noh: koira oli miehen kanssa lähdössä ulos, mies kipas vielä hakeen vaatetta ylhäältä ja koira livahti sinne perässä jostain käsittämättömästä syystä ja luonnollisesti kakki sitt sen maton, samana päivänä kun se oli sinne laitettu, eli tänään. Ja mä vaivalla roudasin sen sinne, puistelin ja ravistelin, prkle!!! |O Pikkujätkä taasen on loistanut pippelinsä kanssa: teki pissat pyttyyn, ja siitä ilosta pusersi lätäköt lattiallekin: yhteenkö kohtaan?? Ei suinkaan nyt heittäydytä vaatimattomaksi. Varmaan kolmet pissat vielä pitkin olkkaria ja eteistä heti siellä pytyllä käynnin perään ja oli niin ylpeää miestä, niin ylpeää. :xmas: Asiaa autto ihan sairaasti se että mies nauro ääneen sen touhuille: jätkän mielestä siis se oli heti hyvä juttu, kun sai muut nauramaan itselleen. Ja mä mietin, ihan vakavasti, että seuraava lattianpesu saa odottaa siihen, kun täältä on ihan jokainen mukelo muuttanut omaan osoitteeseensa. :snotty:
Ja sitten ne mun joulukoristeetkin: sen lisäksi että koira tuhosi jo lähes kaiken viime yönä ( http://kaksplus.fi/keskustelu/t1251308#m13659262 ) , mies sitten nerokkaasti juuri äsken lähestulkoon pudotti sen mun jäljelle jääneen, kallisarvoisen joulukaupunkini tuolta hyllyn päältä. Äiti, auta... :attn: :attn:
Mä saan sydänkohtauksen!!! |O
Ja sitten ne mun joulukoristeetkin: sen lisäksi että koira tuhosi jo lähes kaiken viime yönä ( http://kaksplus.fi/keskustelu/t1251308#m13659262 ) , mies sitten nerokkaasti juuri äsken lähestulkoon pudotti sen mun jäljelle jääneen, kallisarvoisen joulukaupunkini tuolta hyllyn päältä. Äiti, auta... :attn: :attn:
Mä saan sydänkohtauksen!!! |O