Voi juku..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Plussaa tuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Plussaa tuli

Vieras
nyt se sitten on tapahtunut, tänään tein kotona acon advance testin ja sain siihen kaksi viivaa, mutta en luottanut siihen (koska täällähän joku oli saanut kaksi viivaa ja ei ollutkaan raskaana) soitin sitten heti neuvolaan ja pääsin heti sinne, niin YES plussahan se oli!!
Syy miksi tulin tänne hehkuttamaan, niin on se että olen täällä sivuilla käynyt jo puolisen vuotta, ja yritystä on vuosi takana. kuukautiskiertoni on ollut siinä 40-50 pv. ja olen kuvitellut että en ovuloi ollenkaan.
Eli halusin tällä viestillä tulla valamaan teihin uskoa että kyllä se voi tärpätä vaikka tuntuu ettei ole enää toivoa!
Toivotan teille kaikille plussaonnéa! Ja jaksakaa uskoa että kyllä se vielä tärppää..

Onneksi olkoon plussasta!

Se on aina yhtä ihana asia, kun se viiva tulla tärähtää tikkuun :)

Toivon Sulle ja masuasukille kaikkea hyvää, parasta onnea odotukseen ja pidetään peukkuja, että kaikki sujuu hyvin. Ihana kun kävit ilmoittamassa postiivisia uutisia! En tunne Sinua, mutta jotenkin olen kamalan iloinen, että tänne saatiin yksi iloinen uutinen. Toivottavasti kukaan ei tule tätä ketjua masentamaan negatiivisilla viesteillä. Nauti olostasi, vaikka se raskasta voi jossain vaiheessa ollakin. Pidä huolta itsestäsi ja pikkuisestasi.

Iloista ja aurinkoisempaa kevättä toivoen..

Onnea vaan!

Aivan mahtavaa! Saakos kysyä, että oliko sulla jotain ovis oireita nyt. Minä en nimittäin ovuloi PCO:sta johtuen, mutta nyt ovulaatiooireita tässä kierrossa. Yritystä takana 1,5 vuotta.

Moi. En mä ainakaan huomannut mitään ovisoireita, eikä raskausoireitakaan ollut minkäänlaisia, tein testin ihan vaan huvikseni ja oli pienoinen yllätys kun ilmestyikin kaksi viivaa..

Yhteistyössä