Toivoa lapsettomille clomisteille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuleva äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tuleva äiti

Vieras
Meille tulee vauva, yritystä takana vuosi ja ekasta clomikierrosta tuli selkeät kaksi viivaa testiin. Ensin tosi haalea (luulin että viivan piakka), sitten hieman vahvempi ja eilen selkeä tumma heti puolen minuutin jälkeen!!
Tuntuu niin uskomattomalta kaiken tämän odotuksen ja pettymysten jälkeen, ja nyt mietityttää että voisiko clomit aiheuttaa väärän positiivisen tuloksen, kun passittivat mut vielä pissille labraan ennen kuin huolivat ultraan :)
Toivon tämän antavan toivoa teillekin, kun tiedän miten kamalalta se tuntuu kun kaikki ympärillä tuntuvat saavan vauvoja ja itsellä ei tärppää. Uskokaa ja luottakaa, ja yrittäkää jaksaa odottaa. Ei se kuitenkaan omissa käsissä ole, se on vain hyväksyttävä että vauva annetaan sitten kun sen aika on, vaikka se on todella vaikeaa. Plussatuulia kaikille! :heart:

Onnea valtavasti!
Aikanaan yritettiin lasta 1,5 vuotta,söin clomeja, toisesta kierrosta raskaaksi. Reipas pikkumies jo aloittaa koulun ensi syksynä.
Nyt taas vauva-asiat mielessä. n.vuosi yritetty, nyt sain clomeja. Lääkäri määräs ne kierron 5.-9. päiville. Kerrohan mulle minä kierron päivinä niillä munasolu irtoaa? Oon kerenny unohtamaan kun siitä on niin kauan aikaa. Lääkäri ei antanu selkeitä ohjeita.

Onnea oikein paljon! :flower:

Itsellä alkamassa ensin Primolut-kuuri ja sen jälkeen Clomi-kuuri. Tätiä pitäisi nyt jaksaa odottaa.

On todella lohduttavaa kuulla muiden onnistumisesta. Se antaa toivoa ja auttaa jaksamaan. On kuitenkin tullut luettua paljon epäonnistuneiden clomistijen juttuja.
Milloin tuolloin clomikierrolla ovat ne hedelmällisimmät päivät ja kannattaako ovistestejä tehdä? Mun käskettiin mittailla aamulämpöä.

Toivottavasti meilläkin tärppää pian. Tuntuu jotenkin kaukaiselta ja toiveajattelulta kaikki tämä.. :(

Kiitos teille molemmille, ja toivon valtavasti että saatte myös tiedon vauvelin tulemisesta pian :hug:
Olen sitä mieltä, että ovis testejä kannattaa tehdä, ainakin meidän tapauksessa kun lääkäri ei määrännyt ultraa ollenkaan. Söin kp 5.-9. yhden tabletin, samalla annostuksella olis menny vielä toinen kierto ja sit kolmas kahdella napilla. Mulla ovistesti näytti kahta viivaa kp 16, tosi testi viiva oli kontrolliviivaa haaleampi, ja ohjeessa sanotaan että täytyy olla yhtä vahva että ovis tapahtuu. Tein testin silloin aamupäivällä. Seuraavana aamuna testiviiva oli jo haaleampi kuin edellisenä päivänä ja luulin, ettei ovis sitten tullut, mutta raskaana nyt kuitenkin taidan olla :)
Eli ehkä jos olisin illalla testannut, viiva olisi saattanut olla tummempi, mutta eipä näköjään ohje pitänyt paikkaansa...
sen puoleen tietty hankala sanoa, kun en tiedä kuinka pitkä mun kierto olisi ollut kun tää oli eka clomikierto, mutta ennen niitä kesti jopa 80 vrk! Nyt jännitetään, tuleeko kaksoset...
Suosittelen siis ovistestiä ja toivon sydämestäni teillekin vauvoja!

Yhteistyössä