Voi jessus mun miestäni, erikoinen ajatusmaailma pettämisestä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Jäin eräs pvä kiinni - niin noloa kuin se onkin- itsetyydytyksestä miehelleni. Hän tuli kesken työpäivän kotiin ja yllätti minut makuuhuoneesta touhuissani.
Noh, mis sai siitä ihan hirveän slaagin ja piti minulle saarnaa siitä kuinka voin pettää miestäni yms.
Meillä on ollut hyvä seksielämä, mutta kai sitä itsekseenkin saa joskus touhuta varsinkin kun mies ei ole saatavilla?!

Noh, miehelle tämä oli niin kova paikka, että hän meni heti tilaisuuden tullen pettämään minua toisen naisen kanssa - sänkyyn ja loppuun asti päätyivät :(

Olen nyt aivan sekaisin... Ihmettelen mieheni ajatusmaailmaa ja päässäni pyörii että jätänkö hänet. Hieman tunnen myös syyllisyyttä (vaikka siihen ei varmasti olisi mitään syytä ) koska mieheni ryöpytti asiasta niin paljon päälleni....

Mitä te olette mieltä tästä?

tää ei nyt todellakaan ole mitään provoa, ikävää kun heti tullaan sitä huutelemaan :(
Miehen mielestä meidän pitäisi jakaa itsemme vaan toistemme kanssa eikä "toimia selän takana" :O Hän ei ilmeisesti sitten itseään tyydytä tai sitten vain hänellä on siihen oikeus ilmeisesti...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tää ei nyt todellakaan ole mitään provoa, ikävää kun heti tullaan sitä huutelemaan :(
Miehen mielestä meidän pitäisi jakaa itsemme vaan toistemme kanssa eikä "toimia selän takana" :O Hän ei ilmeisesti sitten itseään tyydytä tai sitten vain hänellä on siihen oikeus ilmeisesti...

nyt täytyy kysyä, että onko hän oikeasti hiukan yksinkertainen?

Eau de Porvoo.

Mutta jos tuo olisi totta, miehesi olisi todennäköisesti aikaisemmin pettänyt tai halunnut pettää, ja kun ei kätevämpää tekosyytä teolleen löytänyt, otti sellaiseksi onanointisi.

Vaikuttaa siltä, että naiset ovat miehellesi pelkkiä objekteja(esineitä )

Uskoisin että miehes tyydyttää itseään kyllä, että sinänsä aika outoa ja ihmeellistä, ja jopa pöyristyttävää, jos mies syyttä naista PETTÄMISESTÄ, jos nainen tyydyttää itseään... Ei naisella siinä pitäis mielestäni olla mitään häpeilemistä.

Ja sitten mies vielä kehtaa mennä itse OIKEASTI PETTÄMÄÄN?

Huh huh.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

Niin kai sitten, pokkanaamalla ja kiukkuisena minua kyllä "nuhteli" että mitä päässäni oikein liikkuu :o

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

Niin kai sitten, pokkanaamalla ja kiukkuisena minua kyllä "nuhteli" että mitä päässäni oikein liikkuu :o

:o on ne miehet vaan niin erilaisia. Minun mies oilisi vaan tyytyväisenä hypännyt mukaan :p ja luulen, että 98% miehistä niin tekisi tuossa tilanteessa :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja ällöttävää:
Luulis nyt muutakin olevan päivällä tekemistä kun hinkata itteensä ketarat levällään.

Mitä se mahtaisi olla? Ehdota!

s070.gif

Alkuperäinen kirjoittaja emppu:
Uskoisin että miehes tyydyttää itseään kyllä, että sinänsä aika outoa ja ihmeellistä, ja jopa pöyristyttävää, jos mies syyttä naista PETTÄMISESTÄ, jos nainen tyydyttää itseään... Ei naisella siinä pitäis mielestäni olla mitään häpeilemistä.

Ja sitten mies vielä kehtaa mennä itse OIKEASTI PETTÄMÄÄN?

Huh huh.

Mä olen nyt yrittänyt tätä asiaa päässäni kelailla ja miettiä onko lähiaikoina jotain oikeasti väärää tapahtunut niin, että mies olisi vetänyt tämän "viimeisen tikin" tekosyyksi. Mitään en kuitenkaan keksinyt ja olen aivan huuli pyöreänä miehen ajatuksista..
Ainut "selitys" minulla on, että ehkä mies tosiaan on niin itsekeskeinen että hän voi tehdä mitä vaan ja minä olen vain häntä varten :/

Yhteistyössä