Voi itku mun tekee mieli kakkua

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Et ole ainut. Mulla vaan tekee IHAN aina mieli kakkua.. mitä vaan kakkua ja eniten kinuski- ja juustokakkuja :p
-passionhedelmäjuustokakku kostealla pohjalla
-sitruunamarenkikakku
-kinuskivadelmasuklaakakku
-sitruunajuustokakku
-suklaakakku.. sellainen kostea kakku
-mud cake ja capuzino sen kanssa...
-toffeerahkakakku...
:ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Et ole ainut. Mulla vaan tekee IHAN aina mieli kakkua.. mitä vaan kakkua ja eniten kinuski- ja juustokakkuja :p
-passionhedelmäjuustokakku kostealla pohjalla
-sitruunamarenkikakku
-kinuskivadelmasuklaakakku
-sitruunajuustokakku
-suklaakakku.. sellainen kostea kakku
-mud cake ja capuzino sen kanssa...
-toffeerahkakakku...
:ashamed:

oi oi oi, nam :p
 

Yhteistyössä