R
Rukoilijasirkka
Vieras
ja kaikkee hyvää. Mä haluun.
Kääretorttua. Muffinsseja. Juustosarvia. Kakkua. Semmosta kinuskipäällysteistä kakkua.
Eikä oo kermaa.
Eikä oo kermaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No käy kaupassa.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:ja kaikkee hyvää. Mä haluun.Kääretorttua. Muffinsseja. Juustosarvia. Kakkua. Semmosta kinuskipäällysteistä kakkua.
![]()
Eikä oo kermaa.
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:No käy kaupassa.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:ja kaikkee hyvää. Mä haluun.Kääretorttua. Muffinsseja. Juustosarvia. Kakkua. Semmosta kinuskipäällysteistä kakkua.
![]()
Eikä oo kermaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Et ole ainut. Mulla vaan tekee IHAN aina mieli kakkua.. mitä vaan kakkua ja eniten kinuski- ja juustokakkuja![]()
-passionhedelmäjuustokakku kostealla pohjalla
-sitruunamarenkikakku
-kinuskivadelmasuklaakakku
-sitruunajuustokakku
-suklaakakku.. sellainen kostea kakku
-mud cake ja capuzino sen kanssa...
-toffeerahkakakku...
:ashamed: