Olen muutamiin juhliin tuollaisia värikkäitä kakkuja tehnyt, menee sekä lapsille että aikuisille paremmin alas kuin tavallinen. Veikkaan että johtuu just siitä että on niin kummallisen näköistä.
Ainakin mun tekemät on maistunut ihan samalta kuin ne missä en ole värejä käyttänyt. Mutta siis jokainen tyylillään eikä kaikkien tartte tykätä!
Kaipa noissa on tärkeää se, miten raikasta täytettä on välissä. Kerran söin tuommoista sateenkaarikakkua mutta kun välissä oli mousseja jotka ilmeisesti tempastu jauhepussista, niin aika keinotekoinen pläjäys oli.