Olenko mä ainoa, jonka mielestä "sateenkaarikakku" näyttää todella etovalta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yäh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen muutamiin juhliin tuollaisia värikkäitä kakkuja tehnyt, menee sekä lapsille että aikuisille paremmin alas kuin tavallinen. Veikkaan että johtuu just siitä että on niin kummallisen näköistä. :D
Ainakin mun tekemät on maistunut ihan samalta kuin ne missä en ole värejä käyttänyt. Mutta siis jokainen tyylillään eikä kaikkien tartte tykätä! :)
 
Kaipa noissa on tärkeää se, miten raikasta täytettä on välissä. Kerran söin tuommoista sateenkaarikakkua mutta kun välissä oli mousseja jotka ilmeisesti tempastu jauhepussista, niin aika keinotekoinen pläjäys oli. :)
 

Yhteistyössä