Voi itku mikä juttu pamahti päällensä

• Viestiketjun aloittaja Tiina
  • Ensimmäinen viesti
Tiina
Huuuoooh.. kumpa en olisi ikinä lukenutkaan mieheni puhelimesta viestiäkään.

Kävi näin. Mieheni teki juuri lihapullia ja oli kädet taikinassa kun hänen puhelimensa piippasi. Hän pyysi minua lukemaan tulleen viestin. Onnistuin jotenkin sohlaamaan niin että se menikin siitä ekasta ruudusta pois ja mieheni neuvoi miten pääsen sinne saapuneiden viestivalikkoon. Viesti oli jotain ihan jonninjoutavaa mutta.... Siellä näkyi saapuneen viestin alku "En ole enää Tiinalle..." ja minun oli pakko se salaa silloin avata.

Kauhukseni siellä luki että "en ole enää Tiinalle vihainen vaikka hän haukkui ja huusi minulle viimeksi. Voit sanoa hänelle että olen antanut anteeksi ja ei tarvitse hävetä. En kertonut muille kun miehelleni ja mummille ja hekin ovat sitä mieltä että Tiinalla oli ollut vain huono päivä töissä". SIIS HÄH???

Minä en todellakaan ole kenellekään huutanut enkä ketään loukannut. En koskaan, en edes pahimmalle vihamiehelleni. Ei meillä ole ollut edes huonot välit, olen pitänyt anoppia ihan kivana ihmisenä.. Mun sydän pomppasi kurkkuun ja itkua pidättelin. Mitä Anoppi on sillai minusta kirjoittanut? En edes tiennyt loukanneeni häntä!!!! Miehenikään ei minulle mitään ole asiasta sanonut. Täytenä yllätyksenä tuli koko juttu ja siksi niin hämmästynyt olenkin.

Kysymys kuuluukin että mitä mun pitäisi tehdä. En miehelleni mitään maininnut että sen viestin näin. Nyt kuitenkin pari viikkoa on asia mieltäni kalvanut, kun en edes tiedä mistä hän minua syyttää. Mieheni varmasti tajusi että nyt on höpöhöpö juttua ja meinasi että kun minulle ei asiasta sano niin säilyy paremmin välit. Olimme kokoajan lastemme ja miesteni kanssa yhdessä siellä viimeksi. Nyt reaktio on se että Ikinä en sinne enää mene, ja en todellakaan tarvitse anteeksiantoa asiasta mitä en ole tehnyt/sanonut. Ajattelin soittaa mummille ja kysyä että mikä tämä juttu mutta nyt olen saanut itseäni pidäteltyä.

voi itku!

kökkö
ettei anoppisi vain haluaisi sinun ja miehesi välille känää...?? jos anoppisi ajatteli että kyllä poika äitiään puolustaa vaikka vaimo olisi vastassa... jospa haluaa poikansa takaisin äitin helmoihin...

Joskus jotkut vaan ottaa itteensä jonkun jutun, mitä ei vaan ite tajua niin...
:/ :wave:

Mun yksi kälystä vihaa mua.

Vastasin kerran lankapuhelimeen ja joku nainen kysyi vaan että onko x kotona. Mä että ei. Se nainen että milloin tulee ja me että en tiiä.

Se siinä. Luulin puhelinmyyjäks kun ei esitelly itteensä (en siis ollu ennen puhunu/nähny sitä).

Ja nyt SE vihaa mua, kun olin kuulemma TÖYKEE! :eek: :LOL: :headwall:

Tiina
Alkuperäinen kirjoittaja kökkö:
ettei anoppisi vain haluaisi sinun ja miehesi välille känää...?? jos anoppisi ajatteli että kyllä poika äitiään puolustaa vaikka vaimo olisi vastassa... jospa haluaa poikansa takaisin äitin helmoihin...
Me ollaan oltu yksissä 12v. ja ikinä, ei ikinä ole tullut mitään vastaavaa vastaan. Tai tiedä siitä vaikka olisi haukkunut kuinka ja keksinyt juttuja minun sanominani... eihän se mieskään vielkään ole minulle asiasta kertonut. Viimeksi kun käytiin anopilla niin siitä kun on jo kuukausi, että tuskimpåa kertookaan.

Tiina
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:

Vastasin kerran lankapuhelimeen ja joku nainen kysyi vaan että onko x kotona. Mä että ei. Se nainen että milloin tulee ja me että en tiiä.

Se siinä. Luulin puhelinmyyjäks kun ei esitelly itteensä (en siis ollu ennen puhunu/nähny sitä).

Mutta siinä viestissä oli että Huutanut ja haukkunut. En missään välissä siellä huutanut tai haukkunut ketään. Se olisi eri asia jos olisi jostain sanomastani ottanut väärinkäsityksellä nekkuunsa, mutta minusta tuo huutanut ja haukkunut on tosi vahva ilmaisu. Kiva olisi tietää että mistä syytetään...

Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:

Mutta siinä viestissä oli että Huutanut ja haukkunut. En missään välissä siellä huutanut tai haukkunut ketään. Se olisi eri asia jos olisi jostain sanomastani ottanut väärinkäsityksellä nekkuunsa, mutta minusta tuo huutanut ja haukkunut on tosi vahva ilmaisu. Kiva olisi tietää että mistä syytetään...
Kantsii varmaan huokaista ja kysyä suoraan.

Vaikka niin, että mies on nurkan takana kuuntelemassa... ;) :whistle: :wave:

Tiina

Kantsii varmaan huokaista ja kysyä suoraan.

Vaikka niin, että mies on nurkan takana kuuntelemassa... ;) :whistle: :wave:
Niin, en tiedä sit. Kun ei mun edes pitäis tietää asiasta (mies ei siis tiedä että tiedän). Toisaalta p-a-s-k-a-t yhdestä anopista,olkoon. Voinhan jättää vaan tyylikkäästi menemättä :) Ja kun hän on tulossa niin tyylikkäästi poistua paikalta. Olisi varmaan aikuismaista jättää asia omaan arvoonsa, jos vaan saisin sen pois mielestäni.

Tiina
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Miksi ihmeessä et kysynyt mieheltäsi, kun kerran luvallisesti olit hänen puhelimellaan, että mikä tää viesti on, kun näkyy alku: en ole tiinalle...
Nii-i... olishan mun pitänyt. Se jotenkin lamaannutti sillä hetkellä kun en ollenkaan odottanut sellaista enkä tajunnut asiaa. se tuli niin järkytyksenä että olen sitä nyt tässä vasta märehtinyt.

Tiina
Nyt kun paikalla piipahdin niin päätinpä tulla nostamaan ja kertomaan.... että edelleenkin tilanne on samassa missä 3 päivää sittenkin. Mutta olen ajatellut asian antaa vain olla, mitä minä jatkan riitaa niinkin mitäänsanomattoman ihmisen kanssa. Jollei minusta tykkää niin mitäs sen väliä :D En mene anoppilaan vaan jätän vaivihkaa väliin ;) jollain tekosyyllä. Ja kun hän on tulossa käymään niin poistun jollekin tuiki tärkeälle kauppareissulle "kun kaikki on loppu". Hän ilmoittaa aina tulostaan etukäteen ja käy ONNEKSI n. 4 kertaa vuodessa vaikka samalla paikkakunnalla asuukin

Nyt kun paikalla piipahdin niin päätinpä tulla nostamaan ja kertomaan.... että edelleenkin tilanne on samassa missä 3 päivää sittenkin. Mutta olen ajatellut asian antaa vain olla, mitä minä jatkan riitaa niinkin mitäänsanomattoman ihmisen kanssa. Jollei minusta tykkää niin mitäs sen väliä :D En mene anoppilaan vaan jätän vaivihkaa väliin ;) jollain tekosyyllä. Ja kun hän on tulossa käymään niin poistun jollekin tuiki tärkeälle kauppareissulle "kun kaikki on loppu". Hän ilmoittaa aina tulostaan etukäteen ja käy ONNEKSI n. 4 kertaa vuodessa vaikka samalla paikkakunnalla asuukin
Minä taas sinuna menisin ja näyttäisin miehen kännykästä sen viestin ja kysyisin anopilta ihan siinä miehen aikana, että mitäs tää oikein meinaa? Niin ja kertoisin ensiksi miehelle ja keskustelisin asiasta kotona hänen kanssaan.

Sera
Musta tuntuu kyllä tosi oudolta ja lapselliselta ettet voi asiasta suoraan kysyä mieheltäsi tai anopiltasi. Omasta mielestäsi teillä kun ei mitään riitaa ole ollut, kuitenkin edellisessä viestissäsi kirjoitit "mitä minä jatkan riitaa niinkin mitäänsanomattoman ihmisen kanssa". Ihan niin kuin välttämättä tahtoisit jotan riitaa kuitenkin kehitellä. Sinä se kuitenkin olet jonka käytöstä ruvetaan ihmettelemään ja kyselemään. Mun mielestä puhumisella asiat ratkaistaan ja sulla olis ollut tilaisuus kysyä aikuismaisesti mikä juttu tää on... nyt tää vaan ennemmin vaikuttaa ylä aste ikästen naurettavilta riidoilta. Tällästä malliako haluat lapsillesikin opettaa? En syytä sinua mistään riidasta ja todennäköisesti et ole ketään haukkunut, mua vaan ihmetyttää toi tyyli jolla asiaa hoidat tai jätät hoitamatta. Mitä jos vuosien päästä huomaat asian olleen typerää väärinkäsitystä ja olet kaikki nämä vuodet antanut sen kaivaa välejänne.

Yhteistyössä