Voi ihana mieheni :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yks mamma vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yks mamma vaan

Vieras
Lähdin aamusta yhden lapsemme kanssa istumaan terveyskeskuksen päivystykseen. Mies jäi muiden lasten kanssa kotiin. Pyysin miestä,et kuorisi perunat sillä välin, kun ollaan siellä,että saadaan sitten syödä kun tullaan kotiin. No äsken tultiin tytön kanssa kotiin ja arvatkaa vaan oliko täällä ruoka valmiina.. Mies istui olohuoneessa tietokoneella ja ei tietoakaan mistään ruuasta. Totesin vaan miehelle,et meillä on sitten tänään ruokana kanaa ja riisiä eikä kanaa ja perunoita, koska mies ei ollut perunoita kuorinut enkä alkaa enää perunoita odottamaan vaan riisin saa keitettyä nopeammin.
Nyt sitten mies lähti ovet paukkuen pihalle, koska mies ei syö riisiä ja suuttui minulle siitä, kun kiusallani laitan ruuaksi riisiä..

Aika lapsellista... Siis mieheltäsi.
No onhan noilla joskus vaikeita päiviä. Mun mies ei osannut eilen tehä lasten kanssa tornia vaan siitä tuli tappelua vaan. Ovat joskus vähän lapsia itsekkin. Huonot päivät kaikilla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä keittäisin miehelle muutaman kuorellisen potun. Kuorikoot itse kypsänä, muut syö riisiä. Ei ole iso homma, niin meilläkin tehdään.

No mies saa ihan itse laittaa perunansa kiehumaan jos haluaa. Minä laitin itselle ja lapsille ruuan

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä keittäisin miehelle muutaman kuorellisen potun. Kuorikoot itse kypsänä, muut syö riisiä. Ei ole iso homma, niin meilläkin tehdään.

No mies saa ihan itse laittaa perunansa kiehumaan jos haluaa. Minä laitin itselle ja lapsille ruuan

Ihan oikein!
Miks ihmeessä ap:n pitäisi ajatella miestään, kun mies ei tuon enempää ajattele ap:ta? Jos toinen ei tule puolitiehen vastaan, niin ei todellakaan tartte toisenkaan.

Yhteistyössä