voi höh ja kakka!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chrissy

Aktiivinen jäsen
07.09.2005
20 219
6
38
lahti
Pleikkarille on tullu uus singstar SUOMIPOP mut vaan KOLMOSELLE!!!!

yhyy !!!! siin oli mahtavia biisejä ja mä haluuuuunn!!

mut en osta monensadan laitetta vaan sen takia.. joten täytyy vissii olla ilman :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Pleikkarille on tullu uus singstar SUOMIPOP mut vaan KOLMOSELLE!!!!

yhyy !!!! siin oli mahtavia biisejä ja mä haluuuuunn!!

mut en osta monensadan laitetta vaan sen takia.. joten täytyy vissii olla ilman :snotty:

Hah mullapa on 2 kpl pleikka kolmosii hihiiiiii
 
Alkuperäinen kirjoittaja höhööö:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Pleikkarille on tullu uus singstar SUOMIPOP mut vaan KOLMOSELLE!!!!

yhyy !!!! siin oli mahtavia biisejä ja mä haluuuuunn!!

mut en osta monensadan laitetta vaan sen takia.. joten täytyy vissii olla ilman :snotty:

Hah mullapa on 2 kpl pleikka kolmosii hihiiiiii

paakko postis mulle toisen....
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja höhööö:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Pleikkarille on tullu uus singstar SUOMIPOP mut vaan KOLMOSELLE!!!!

yhyy !!!! siin oli mahtavia biisejä ja mä haluuuuunn!!

mut en osta monensadan laitetta vaan sen takia.. joten täytyy vissii olla ilman :snotty:

Hah mullapa on 2 kpl pleikka kolmosii hihiiiiii

paakko postis mulle toisen....

Hihiiii miksi?, hahaa mulla on kaks telkarii hihiiiii ja nissä molemmissa höhöö pleikkari 3 kiinni hihöööö hahaaa, joten huhuuu ei ole hähää tarpeettomana haahihiiii vaan kovassa käytössä ähäääää
 
Alkuperäinen kirjoittaja höhööö:
paakko postis mulle toisen....

Hihiiii miksi?, hahaa mulla on kaks telkarii hihiiiii ja nissä molemmissa höhöö pleikkari 3 kiinni hihöööö hahaaa, joten huhuuu ei ole hähää tarpeettomana haahihiiii vaan kovassa käytössä ähäääää[/quote]
:laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja höhööö:
Hihiiii miksi?, hahaa mulla on kaks telkarii hihiiiii ja nissä molemmissa höhöö pleikkari 3 kiinni hihöööö hahaaa, joten huhuuu ei ole hähää tarpeettomana haahihiiii vaan kovassa käytössä ähäääää
:laugh:
 

Yhteistyössä