Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Pleikkarille on tullu uus singstar SUOMIPOP mut vaan KOLMOSELLE!!!!
yhyy !!!! siin oli mahtavia biisejä ja mä haluuuuunn!!
mut en osta monensadan laitetta vaan sen takia.. joten täytyy vissii olla ilman :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja höhööö:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Pleikkarille on tullu uus singstar SUOMIPOP mut vaan KOLMOSELLE!!!!
yhyy !!!! siin oli mahtavia biisejä ja mä haluuuuunn!!
mut en osta monensadan laitetta vaan sen takia.. joten täytyy vissii olla ilman :snotty:
Hah mullapa on 2 kpl pleikka kolmosii hihiiiiii
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja höhööö:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Pleikkarille on tullu uus singstar SUOMIPOP mut vaan KOLMOSELLE!!!!
yhyy !!!! siin oli mahtavia biisejä ja mä haluuuuunn!!
mut en osta monensadan laitetta vaan sen takia.. joten täytyy vissii olla ilman :snotty:
Hah mullapa on 2 kpl pleikka kolmosii hihiiiiii
paakko postis mulle toisen....
Alkuperäinen kirjoittaja höhööö:paakko postis mulle toisen....
Alkuperäinen kirjoittaja höhööö:Hihiiii miksi?, hahaa mulla on kaks telkarii hihiiiii ja nissä molemmissa höhöö pleikkari 3 kiinni hihöööö hahaaa, joten huhuuu ei ole hähää tarpeettomana haahihiiii vaan kovassa käytössä ähäääää