Voi hitto tuota äijää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo76

Vieras
karmee riita tuli, kun kysyin mieheltä hänen kantaansa keskimmäisen eskariasiaan. SIIS: keskimmäinen menee ensi syksynä eskariin ja pitää päättää mihin eskariin ja että otetaanko hoitoa siihen päälle. Tää vaikuttaa paikan hakemiseen, päätös pitää tehdä nyt.

Meillä kesällä 1v täyttävä nuorimmainen, ja kyselin mieheltä että jos oisin vielä kotona ensi talven, sais tuo mennä rauhassa eskarin ja vauva kotihoidossa. Mies hiiltyi, että "vaan jos olet työkkärillä" (saisin ansiosidonnaista)

No se ei ole varmaa ollenkaan, että onnistuuko olla. Sanoin, että oisin valmis itse kituuttamaan, mies taas karjui ettei ole valmis itse siihen, vaan haluaa elellä rahallisesti kuten ennenkin. Sehän ei käy, tulo tippuis meillä 700e netto jos jään kotihoidontuelle.

Kauhea riita tuli. Mies ei tajua, että en pelkää töitä vaan ajattelen kuopusta yksivuotiaana tarhassa (kamalaa). Mua ottaa pattiin muutenkin, ettei mies ajattele kuin rahaa. Mitä mieltä olette tästä probleemista?

1v ei kannata tarhaan laittaa, mieluummin pienryhmään. ja voihan työtön olla kotona pienimmän kanssa jos töitä ilmaantuu niin sitten järjestää hoitoasian. tai jos ala jossa varmasti löytyy heti töitä niin turha kai ilmoittautua työttömäksi, kun tietää että töihin on mentävä. meillä tarhassa on yksi ryhmä jossa kotihoitolapset (eli käyvät vain eskarin 4h pvässä) jos tarve tulee he siirtyvät iltapäiväksi tarhas hoitoryhmään, vaikka ovat eskarissa eri ryhmässä kuin päiväkodin eskarilaiset.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
1v ei kannata tarhaan laittaa, mieluummin pienryhmään. ja voihan työtön olla kotona pienimmän kanssa jos töitä ilmaantuu niin sitten järjestää hoitoasian. tai jos ala jossa varmasti löytyy heti töitä niin turha kai ilmoittautua työttömäksi, kun tietää että töihin on mentävä. meillä tarhassa on yksi ryhmä jossa kotihoitolapset (eli käyvät vain eskarin 4h pvässä) jos tarve tulee he siirtyvät iltapäiväksi tarhas hoitoryhmään, vaikka ovat eskarissa eri ryhmässä kuin päiväkodin eskarilaiset.

Olin kato ajatellut laittaa sen eskariin tuohon lähikoululle, missä esikoinen käy koulua muttei onnistu, jos pitää olla hoitoakin. Kyllä ne asiat selviää, lähinnä mua harmittaa riitely aiheesta.

Yhteistyössä