Voi hitto, eka lelulehti kolahti postilaatikkoon.

  • Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti
maaris
Talteen kaappiin sen lehden ja sopivan tilaisuuden tullen sitä luetaan, ehkä hieman lähempänä joulua. Ja aina niin että minäkin pääsen mukaan, ne on kivoja lehtiä, viime vuodenkin lehdet säästössä ja lapset rakastaa selailla niitä loputtomiin.
 
woo
woo: missä kohtaa lehdessä oikein luki että nää on tyttöjen ja nää poikien? Itse kun en huomannut mitään. Vai oletko painottanut että pinkki on tyttöjen väri?
Ei meidän lapset vielä siitä tiedä, kun olen pitänyt ne erossa pahojen tapojen pesäkkeestä (päiväkodista ;)) Mutta valitettavasti lelujen ostajat ovat jo oppineet moissen asian. Koska lapseni ovat niin pieniä, ei heillä ole juurikaan toiveita lelujen suhteen, joten sukulaiset valikoivat heille sellaisia leluja, millä heidän tulisi heidän mielestään leikkiä ja tuossa kohtaa värimaailma ja lelujen imago vaikuttaakin paljon.
 
"äitee"
Laitoin kaikki 3 lehteä omaan jemmaani. Eipähän niitä nyt tarvitse selailla.

Tänä vuonna muutenkin olen ajatellut kunnolla vähentää lahjavuorta, kun talossa on nyt toinenkin tenava, niin jatkossa kummatkin saavat 2 pakettia. Mitä sitä kauheaa rompevuorta tarvitsee olla, vähemmälläkin selviää.
 
Miksi?
Miksi sanot otsikossa,että Voi hitto jos lelulehden saapuminen on hyvä juttu? Miksi olet noin negatiivinen ,aina?

Osaatko periaatteesa mitään ilman negatiivisuutta tai jonkinlaista valitusta?
 
HippuTAR
Voi hitto ei ole negatiivinen ilmaus.
Tän taustalla ei ollu mikään etten voi mitään ostaa (varsinkin kun voin).

Vaan olin iloinen lapsen ilosta mutta sehän ei tietenkään oo sallittua.
 
HippuTAR
[QUOTE="vieras";29190117]Voi hitto todellakin on negatiivinen ilmaus. Positiivinen ilmaus olisi ollut jotain tyyliin "jes", "kivaa", "ihanaa" tai jopa "ei vitsit"[/QUOTE]

Sulle voi olla mulle ei.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";29190117]Voi hitto todellakin on negatiivinen ilmaus. Positiivinen ilmaus olisi ollut jotain tyyliin "jes", "kivaa", "ihanaa" tai jopa "ei vitsit"[/QUOTE]

Onko tässä nyt varmasti kaikki positiiviset ilmaukset mitä saa käyttää vai jäikö vielä joku pois? Kun ois kiva olla varma mitä saa käyttää ja mitä ei : /
 

Yhteistyössä