Voi hitsinhitsi :D Lapsi möläytti ennen nukkumaanmenoa huomisen ä-päivälahjan...

Saraldo
Mä olen saanut jo kortin, koska "se on vaan kortti, mä en kuitenkaan näytä sulle vielä lahjaa". Mä olen saanut jo herneenverson, koska "ei sitä voi pitää sängyn alla, se tarvii vettä ja aurinkoo". Lahja odottaa siis edelleen paketoituna, mutta sitäkin yritettiin mulle yhdessä vaiheessa tänään hivuttaa :D.
 
Sain lahjat ja kortit jo tänään :D
Nuo 2- ja 4-vuotiaat ei tietenkään älynneet pitää salaisuutta, ja vaikka ovela 8-vuotias oli lahjomukset piilottanut, niin ei riittävän hyvin. Pikkuiset auliisti kantoivat minulle myös hänen lahjansa...mutta ihania pikkukätösten aikaansaannoksia olen saanut :)
 
"vieras"
Mun lapsi kertoi heti päiväkotiaskartelujen jälkeen yksityiskohtaisesti tekemänsä äitienpäivälahjan ;) Olis tahtonut näyttääkin heti, mutta pyysin malttaa odottaa.
 
"satu"
Mä en tiedä muuta kuin kakun joka oli jääkaapissa :D Mies ei ole KOSKAAN leiponut, nyt oli vääntänyt täyttäriä :O Muuta lahjaa en tiedä saanko, saati korttia, en usko :) On enemmän omien käsien tekemiä nuo lahjat eli tuo kakku ja varmaankin herkkuruokaa. Ja kukkia sain kyllä jo tänään, olisi kuulemma ollut hankala leikkokukkia piilotella.
 
Jopa 4-v. pystyi pitämään mölyt sisällään. Jouduin kyllä vähän "kovistelemaan" ettei möläyttelisi mitään ennalta. Yllätykset yllätyksinä.
 
Perheen 6-vuotias on varmistunut, "onko se paketti siellä sun yöpöydänlaatikossa tallessa ja ethän sä ole kurkkinut sinne?" Päiväkodissa on välillä lapset, välillä hoitajat vetäneet oven eteisessä kiinni nenän edessä "TÄNNE EI SAA KURKKIA!" ja kankaat lepatellen juosseet piiloon... Jotakin pehmeää on tulossa. =)
 
"vieras"
Anopilta (kyllä, minulla on maailman upein anoppi joka haluaa lahjoa miniäänsä :) ) sain Arabian Muumi-tarjoilulautasen, lapsi oli päiväkodissa maalannut ruukun ja istuttanut siihen orvokin (lapsella oli tällä viikolla tiistaina viimeinen hoitopäivä, sain kukan etukäteen kun sitä olis ollut hankala piilotella.) Kortin saan vasta huomenna. Äsken muovipussia hakiessani näin Partiokaupan pussin, eli veikkaisin miehen hankkineen mulle haaveilemani Fjällravenin Kånken-repun :)
 
"vieras"
Hyvin pitivät lahjat salassa nuo 9 ja 10 vuotiaat. Tosin tuo nuorempi on sellanen unissakävelijä ja -puhuja ja yks yö nousi sängystään tuohon käytävälle ja kun menin kyselemään mitä tekee niin huitaisi minua kädellään "mene pois" ja jotain mutisi et "minä paketoin sitä lahjaa". ;) Tiedä sit oisko kertonut unissaan jos oisin vähän kysellyt;)
 
Lapsilta sain kortit. Lisäksi 2v oli tarhassa tehnyt tuollaisen keittiöliinan jossa on kädenjälki ja luki ÄITI, 4v oli tehnyt rannekorun helmistä ja 5v oli tehnyt 2 hienoa kukkaa kreppipaperista. Mies oli ostanut Kiroileva siili-lakanat ja tehnyt Kiroileva siili t-paidan. :) Ekat kunnon äitienpäivälahjat(lasten isä ei ikinä hankkinut mitään enkä ole edes viime vuoden tarhassa tehtyjä lahjoja saanut itselleni) ja tosi tyytyväinen olen. :)
 
Ekaluokkalaisella näytti olevan joku paketti minkä on koulussa väsännyt, olisi halunnut antaa jo perjantaina, mutta pyysin odottamaan. Kuopuksen lahja näytti olevan kirjekuoressa, luultavasti ovat hoidossa kortin tehneet. Saan lahjat sitten iltapäivällä jahka lapset tulee isältään kotiin.
 

Yhteistyössä