Voi hitsi,menin sitten pilaamaan kait tän illan...*valitusta*

:'( minä tyhmä menin eilen kaverille parille ja baarireissuhan siitä tuli...mieskin lähti kyllä meijän mukaan mutta lähti ajoista kotiin..meillä tänään vapaata,pojat lähti partioleirille,tulevat huomenna.

Nyt mä oon ihan väsynyt ja krapulassakin vähän..mä niin suunnittelin että tänään tehään päivällä kun mies tulee niin kaikkea kivaa,illalla sitten baariin.

Nyt on ihan kuspää olo kun en sitten voinu oottaa tähän päivään vaan biletin eilen tappiin asti:(

 
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Ymmärrän että ottaa päähän, mullakin ois ihan karsee morkkis jos mun krapulan takia pitäis joku suunniteltu meno perua....
Niinpä,ihan tyhmä olo.Pääsis pian töistä niin meen ottaan kotiin parin tunnin unet josko sitten näyttäis paremmalta taas..
 
höh
Onko miehes töissä vai? Nyt meet äkkiä sängyn pohjalle parantamaan krapulan ennen kuin hän tulee ja sitten taas uusi menovaihde päälle :) Ei äidit ihan joka viikonloppu saa tilaisuutta mennä kahtena päivänä baariin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
No höh :( mites, jos yrität piristyä ja teette kuitenkin jotakin kivaa. Eihän sinne bilettämään pakko ole lähteä?
ei oo pakko ei...me vaan innolla suunniteltiin tätä lauantai-iltaa ja nyt oon ihan kökkönä.Eikä mieskään tykkää musta ihan hirveesti just nyt :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Onko miehes töissä vai? Nyt meet äkkiä sängyn pohjalle parantamaan krapulan ennen kuin hän tulee ja sitten taas uusi menovaihde päälle :) Ei äidit ihan joka viikonloppu saa tilaisuutta mennä kahtena päivänä baariin :D
Mies lähti johkiin moottoripyöräjuttuun joo hesaan...ite oon duunissa yhteen,sitten meenkin sängyn pohjalle,josko jollain sais miehen yllätettyä :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Niin just, juot jotain vitamiineja ja tosiaan vaikka jonku hyvän siiderin ja oot ku uus nainen :) Kyllä se tästä iloks muuttuu, eihän kello ole vielä edes 11 :)
:D eli kaupan kautta kotiin kera sidukan.Jos nukkuis tosiaan jonkun aikaa kanssa,jäi vähän unet vähiin kun tänne töihin piti tulla.

 
JOo,nukut tunnin oikein sikeesti ja jos tahtoa riittää niin kuntoa kans!!
Eli tsemppaat ittees ja energiajuomaaa kitaan!!!

Otatte parisuhteelle illan ja oikein kivan illan...
:wave:

On silti kiva että sait yksinkin mennä,yhen viikonlopun jaksaa kyllä vähilläkin unilla...
 
Nukkumaan hetkeks ja syöt jotain nii kyl se siitä iloks viel muuttuu.

Meil piti olla ens viikol pikkujoulut, mut ne peruuntuu kun itse tj (mies) pääsee sairaalasta vasta keskiviikkona ja sittekin on viel niin kipee ettei voi mitään ottaa.
 

Yhteistyössä