voi herranjestas:O,mikä tollo...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outoa...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outoa...

Vieras
oltiin pojan kans päivystyksessä ja siellä sitten otettii verokokeet ja pyysin hoitajaa pitämään poikaa mun kans aloillaan kun itki ja rimpuili niin paljon. poika 1,5v. pojalla tapana jos hän itkee paljon niin oksentaa limat ulos. no niin teki nytkin kun ei halunnut että hoitaja täti tuleekaan lähemmäs...niin sit ku toimenpide oli oli tämä hoitaja sanoo mulle että ei oo koskaan nähnyt tälläistä poikaa joka stressaa näin kauheesti ja oksentaa. sanoin että sillä on tapana oksentaa jos huutaa paljon ,pienestä asti ollu sellainen. hoitaja sit tokas että pitää sanoa kuitenkin lääkärille että miten voi olla mahdollista että noin pieni stressaa kun joku pitää kii ja oksentaa,ettei olis jotain muuta kun ei saa poikaan koskea. hermostuin ja sanoin että rouva käsitti kyllä nyt ihan väärin...ärsyttää..mikähän lie hoitaja oli joka ei oo nähny kun lapsi oksentaa limat jos märisee paljon. ja kait nyt jokainen 1,5v märisee jos pistetään...

Meillä myös tyttö tuon ikäisenä oksensi limat ulos lähes aina pitkän huudon päätteeksi. Tuskin kannattaa jädä pähkäilemään, ihan normaali poika sulla :)

no en tiiä totta se oli joku yliinnokas ja luuli varmaan että poika stressaa kun häneen kosketaan ja sain käsityksen että ajoitakaa et oisko sitä pahoinpidelty tms... oli niin vmäinen akka että... se muuten yks tuttu sano et sen tyttö oli saanu keskenmenon ja menny pyytään tältä samalta hoitajalta siteitä kun verta tuli niin tämä hoitaja siihen että mihin sää enään mitään siteitä tarvit:O,sehän tuli jo ulos. mun mielestä todella törkeää. tuostahan vois tehä jo jonku valituksen??

Kuinka kauan jaksat oikeasti tehdä näitä provoaloituksia. Ja yritä edes joskus keksiä jotain uutta ideaa, eikä repiä ripoffeja oikeista aloituksista modattuna by trolli.

[QUOTE="aap";24560869]anteeksi vain ,mutta en todellakaan ole mikään trolli.[/QUOTE]

Et varmasti.
Ihan oikeasti et.
Et suinkaa.

hei siis mä kirjoitan samalla tavalla aina koska en osaa kirjoittaa isoilla kirjaimilla tai pilkuilla,,, :O :O ja käytän hymiöitä tai siis naamoja trollisuomella koska olen istunut peruskoulun ostarilla :O:O ja sit mä aion tehdä lastensuojeluilmoituksen mun siskosta ja valituksen mun lääkäristä ja ottaa eron ja mies läpsii ja ja ja,,,.

Jos oikeasti kritiikkini parantaa sinun ulosantiasi tai edes aloituksiesi laatua, sekä vähentäisi noita hymiöitä, niin katson sen positiiviseksi. Ei kun kirjastoon tai iltalukion kursseille... olettaen tietysti, että olet päässyt vielä sieltä peruskoulusta.

tietääkseni en ole missään koulussa tai töissä nyt,olen vapaa ajalla ja saan kai kirjoittaa miten haluan. sinulla tässä vaikeaa näyttää olevan,mene nukkumaan ja kirjoita itse oikein.

Meillä 3v myös oksentaa aina, jos itkee kovasti. Aina tehnyt niin. Muutenkin lapsi on herkkä epämiellyttäville hajuille ja yökkii niitä aina. Ei voi mitään, kaikki ollaan erilaisia. :)

Jos oikeasti kritiikkini parantaa sinun ulosantiasi tai edes aloituksiesi laatua, sekä vähentäisi noita hymiöitä, niin katson sen positiiviseksi. Ei kun kirjastoon tai iltalukion kursseille... olettaen tietysti, että olet päässyt vielä sieltä peruskoulusta.
Mitäs hymiöitä sinä tarkoitat? tuota mikä on tuossa lauseessa?Sen on tää palsta laittanut. Tämä lisäilee joskus itsestään hymiöitä jos kirjaimet osuu kohdalleen:)

"että mihin sää enään mitään siteitä tarvit,sehän tuli jo ulos. mun mielestä todella törkeää. tuostahan vois tehä jo jonku valituksen?? "

[QUOTE="aap";24560963]tietääkseni en ole missään koulussa tai töissä nyt,olen vapaa ajalla ja saan kai kirjoittaa miten haluan. sinulla tässä vaikeaa näyttää olevan,mene nukkumaan ja kirjoita itse oikein.[/QUOTE]

Vapaa-ajalla, ei vapaa ajalla. Pilkun jälkeen tulee välilyönti. Taitaapa viimeisen lauseen edellekin tulla pilkku, koska on erillinen asia. Ja käytä isoja kirjaimia.

Kiitos. Ei muuta.

[QUOTE="aap";24561022]voi jeesus mikä älykääpiö pilkunnussija paskiainen.......mee nukku-maa,oliko,tarpeeksi kirotusvirheitä?mut sinähän voit korjata ne ,mun puolesta???.ö..,,,[/QUOTE]

Tähän kohtaan on sopivaa pistää hymiö ----> :D

Vähän epäkohteliasta ulosantia sinulla. Mene opettelemaan käytöstapoja. Jos sinun kaaliisi mikään uppoaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Vähän epäkohteliasta ulosantia sinulla. Mene opettelemaan käytöstapoja. Jos sinun kaaliisi mikään uppoaa :)

Epäkohteliasta se varmasti on. Töykeää kritiikkiä, jolla toivon pelastavani palstan edes yhdeltä huonolta provolta. Enkä usko, että tähän kaaliin mikään enää uppoaa. Olen niitä "menetettyjä" tapauksia... Jotka osaavat myös niitä oikeita provoja palstalla keitellä. Kunpa vain tietäisittekin.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Säännöistä:
4. Älä hauku muita keskustelijoita, vaikka olisit eri mieltä.

Täällä on varmaan tullut vietettyä liiaksi aikaa, kun ap:n tekstit pomppaa vakituisesti näihin ilta-aikoihin äidin ja isän ollessa nukkumassa. Ne ovat erittäin tunnistettavia. On varmaan parasta hellittää otetta ja siirtyä oikeille foorumeille. Nettiriippuvuus ei ole hyvästä, kaksplussariippuvuus lienee tappavaa.

Enkä yleensä hauku, kerron vain miten asiat ovat. En hauku sinuakaan nyt, mutta kerron sinun olevan melko söpö yrittäessäsi pistää minua ruotiin. Hyvää yötä, aidosti sitä. Ehkä huominen on parempi ja hellempi sinullekin.

Yhteistyössä