*murisee,ärisee...*Oli taas illalla lähtenyt muutamalle kaljalle uuden kaverinsa luo,ja kyllä ihmetytti kun soitin vielä 12 aikaan et miten on,tuleeko äijä kotia ollenkaan.. "joo,olen baarissa" kuului vastaus ja mä sanoin et"arvasin.Et siis taaskaan pitänyt lupaustas" "joo,eiku tota tota..." sönkkäs jo sen verran pahasti et tiesin sen olevan taas kännissä..eli umpikännissä |O Ja nyt vituttaa aamulla herätessäni kun poika mulle hoksautti et "kato äiti mitä oksennusta tuolla lattialla" ja oli matolle oikeen vetässy ne röllöt, :/ Hyi vittu...siis oikeesti ei mitään rajaa taas juomisessa..ja vieläpä makkarissa (pojan) jossa nukkui niin oli oksennusläntti siin sohvan vieressä..ta sängyn pikemminkin..ja taas matolla.Onneksi ei paljoo mut silti vituttaa herätä aamulla aikasin jonkun sottaa siivoomaan-.-ja taas kerto sillon puhelimessa kun soitin et jotkut horot oli yrittäneet iskeä ja tarjota pillua.Olin että what a fuck.-.sanoin et tuut saatana heti kotia sieltä niin ku olis jo..mut ei varmaan ikinä ollu tulossa..kunnes puoli kolmen aikaan yöllä kuului ääniä ja yski ja oksenteli jotain ällöö.. :x Vittu!!millä tuon kans elää enää kun aina valehtelee ja märisee puhelimessa että hänen enonsa kuoli syöpään ja taas valehteli et hänkin kävi jossain mammografiassa sit haukkuu perään urpoksi ja et hänellä on päässä kasvain..joka kerta se sanoo ton saman jurrissa ja märisee ja haukuu...vittu..sori,oli pakko purkaa kun en jaksa enää :headwall: :headwall: ja ne horot oli tulleet sen perässä ulos vielä kaiken lisäksi ja yrittäneet etsii mun miestä!! ei juma mikä paikka tää oikeen on?? :x mut sano tosiaan mulle taas et rakastaa mua ja ettei ikinä pettäis mua ja mulle taas tuli semmonen olo et vituttaa.. |O ja sit haukkuu vitun urpoksi kun haukun sitä taas valehtelusta..että tällasta taas :snotty: :'(