voi hemmetti tota äijää taas.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Amanda85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Amanda85

Jäsen
05.10.2006
618
0
16
Seinäjoki
*murisee,ärisee...*Oli taas illalla lähtenyt muutamalle kaljalle uuden kaverinsa luo,ja kyllä ihmetytti kun soitin vielä 12 aikaan et miten on,tuleeko äijä kotia ollenkaan.. "joo,olen baarissa" kuului vastaus ja mä sanoin et"arvasin.Et siis taaskaan pitänyt lupaustas" "joo,eiku tota tota..." sönkkäs jo sen verran pahasti et tiesin sen olevan taas kännissä..eli umpikännissä |O Ja nyt vituttaa aamulla herätessäni kun poika mulle hoksautti et "kato äiti mitä oksennusta tuolla lattialla" ja oli matolle oikeen vetässy ne röllöt, :/ Hyi vittu...siis oikeesti ei mitään rajaa taas juomisessa..ja vieläpä makkarissa (pojan) jossa nukkui niin oli oksennusläntti siin sohvan vieressä..ta sängyn pikemminkin..ja taas matolla.Onneksi ei paljoo mut silti vituttaa herätä aamulla aikasin jonkun sottaa siivoomaan-.-ja taas kerto sillon puhelimessa kun soitin et jotkut horot oli yrittäneet iskeä ja tarjota pillua.Olin että what a fuck.-.sanoin et tuut saatana heti kotia sieltä niin ku olis jo..mut ei varmaan ikinä ollu tulossa..kunnes puoli kolmen aikaan yöllä kuului ääniä ja yski ja oksenteli jotain ällöö.. :x Vittu!!millä tuon kans elää enää kun aina valehtelee ja märisee puhelimessa että hänen enonsa kuoli syöpään ja taas valehteli et hänkin kävi jossain mammografiassa sit haukkuu perään urpoksi ja et hänellä on päässä kasvain..joka kerta se sanoo ton saman jurrissa ja märisee ja haukuu...vittu..sori,oli pakko purkaa kun en jaksa enää :headwall: :headwall: ja ne horot oli tulleet sen perässä ulos vielä kaiken lisäksi ja yrittäneet etsii mun miestä!! ei juma mikä paikka tää oikeen on?? :x mut sano tosiaan mulle taas et rakastaa mua ja ettei ikinä pettäis mua ja mulle taas tuli semmonen olo et vituttaa.. |O ja sit haukkuu vitun urpoksi kun haukun sitä taas valehtelusta..että tällasta taas :snotty: :'(

Inhottavaa!Jos tuota on jatkunut jo pitkään,kannattaa miettiä suhteen plussat ja miinukset ja tehdä päätös.Pärjäät varmaan pojan kanssa kaksinkin,ja ei tarvitse katsella miehen kännäilyjä.Toivon sinulle voimia ja jo pelkästään lapsen takia,mieti haluatko elämänne olevan tuollaista.

Alkuperäinen kirjoittaja jalmir:
Inhottavaa!Jos tuota on jatkunut jo pitkään,kannattaa miettiä suhteen plussat ja miinukset ja tehdä päätös.Pärjäät varmaan pojan kanssa kaksinkin,ja ei tarvitse katsella miehen kännäilyjä.Toivon sinulle voimia ja jo pelkästään lapsen takia,mieti haluatko elämänne olevan tuollaista.

aivan,olet aivan oikeassa..ja päivisin sitten pelaa heti kun töistä pääsee..eli ei kuitenkaan millään tasolla tunnu kovin inhimilliseltä.kyllä siihen luottaa voin,siis ettei petä tai mitään mutta kännissä se on kuin piru :( kerran käynyt mun kimppuun niin et jouduin soittaa melkein poliisille mutta soitinkin niiden vanhemmille..siis miehen.ja hakivat sen kotiin kun oli yrittänyt kuristaa mua..ja pelkäsin taas ihan sikana...

aivan,olet aivan oikeassa..ja päivisin sitten pelaa heti kun töistä pääsee..eli ei kuitenkaan millään tasolla tunnu kovin inhimilliseltä.kyllä siihen luottaa voin,siis ettei petä tai mitään mutta kännissä se on kuin piru :( kerran käynyt mun kimppuun niin et jouduin soittaa melkein poliisille mutta soitinkin niiden vanhemmille..siis miehen.ja hakivat sen kotiin kun oli yrittänyt kuristaa mua..ja pelkäsin taas ihan sikana...[/quote]

Ei kuulosta kyllä yhtään hyvältä ja turvalliselta suhteelta.
Mies vaikuttaa elävän ihan omaa elämäänsä ja tuo,että humalassa on piru,luulisi saavan jo lähtöpäätöksen sinulla kypsymään.
Jos pystyy kuristamaan,niin luoja tietää,mitä seuraavalla kerralla tekee.

nii-in,mut eihän se kännissä siihen pysty..ja nyt tuol sanoo et valehteli ton koko jutun..et oli muka horoja..siis ei kuulemma ollut ketään..ei juma se on taas nolannut ittensä.Kyl mä täst lähenkin,huolestuttaa vaan et saankohan mä koskaa asioitani hoidettua yksin kun unohtelen sitä sun tätä ja laskut jää maksamatta.. :/ et kai mä pelkään sitä et jos saan seuraavan miehen joskus niin sekin muuttuu joko pettäjäksi ta jättäjäksi..tai väkivaltaseks.. kohta 6 vuotta tässä suhteessa..mut näköjään noi miehet muuttuu

Alkuperäinen kirjoittaja Judi:
nii-in,mut eihän se kännissä siihen pysty..ja nyt tuol sanoo et valehteli ton koko jutun..et oli muka horoja..siis ei kuulemma ollut ketään..ei juma se on taas nolannut ittensä.Kyl mä täst lähenkin,huolestuttaa vaan et saankohan mä koskaa asioitani hoidettua yksin kun unohtelen sitä sun tätä ja laskut jää maksamatta.. :/ et kai mä pelkään sitä et jos saan seuraavan miehen joskus niin sekin muuttuu joko pettäjäksi ta jättäjäksi..tai väkivaltaseks.. kohta 6 vuotta tässä suhteessa..mut näköjään noi miehet muuttuu

Unohteluihin auttaa,kun kirjoittaa muistettavat asiat vaikka lapulle ja lappu jääkaapin oveen.Sitä mukaan,kun hoidat asioita,vedät listalta niitä yli.Ja laskunmaksuun auttaa,kun laitat tietokoneen viereen muistilapun"MAKSA LASKUT!".

Ja ei kaikki tapaamasi miehet voi olla samanlaisia;On niitä hyviäkin miehiä,usko pois!Kokemusta on,ei kaikki huonot miehet voi sattua yhdelle ihmiselle.

Nyt vaan laitat itsesi ja poikasi etusijalle,
äläkä murehdi laskujen maksamisista ym.tässä tilanteessa toissijaisesta asiasta,vaan hoida asiat niin,että pääsette muuttamaan pois tuollaisen miehen luota.Toivon voimia sinulle ja parempaa uutta elämää!

mä luulen että sulla toi unohtelu helpottaa kun ei tarvi enää stressata ja miettiä miehn takia noita juttuja!ja jios lasku unohtuu niin kyllä ne sua uudella laskulla pian muistaa!

Yhteistyössä