E
ei jaksa enää
Vieras
En jaksa enää tätä pa*kaläävää. Vuosia olen yrittänyt pitää tätä mökkiä siistinä. Nyt olen muutaman kuukauden ajan puhtaasti luovuttanut, enkä enää jaksa kerätä, järjestää ja siivota koko ajan. Ja voitte uskoa, että mökki on myös sen näköinen. Ongelman ydin on ukon tänne raahaamat vasikan kokoiset hurtat ja ukko itse. Se saata*an kasojen kerääjä ei koskaan siivoa omia jälkiään, jättää kaikki tavarat mihin kädestään laskee, etc. Joka vit*un vaakataso on nyt täynnä sen tavaroita, kun en ole niitä pois siivonnut. Siis todellakin KAIKKI vaakatasot tuolit, yms. mukaan lukien. Vaatteita, lehtiä, papereita, ruuveja, muttereita, jne. Lista on loputon ja tämä koskee myös kaikkia huoneita.
Lisäksi vielä sotkua tekee kaksi alle kolme vuotaista lasta. Mutta ne ja omat jälkeni jaksan kyllä siivota. Mutta muuta en enää jaksa. Hemmetti, kun ahdistaa ja suoraan sanoen itkettää...
Lisäksi vielä sotkua tekee kaksi alle kolme vuotaista lasta. Mutta ne ja omat jälkeni jaksan kyllä siivota. Mutta muuta en enää jaksa. Hemmetti, kun ahdistaa ja suoraan sanoen itkettää...