Voi he*vetti!

• Viestiketjun aloittaja Vihainen akka
  • Ensimmäinen viesti
Vihainen akka
Nyt saa ukko turpiin. Tuli puhelinlasku. 720?. 32? mun osuutta, 15? pojan ja tytöllä reilu 20?. Mihin helvataan se on soitellu. Jotain ihme numeroita tossa erittelyssä on ja ajalle kun olimme lasten kanssa reissussa. Saa*na kunhan tulee töistä kotiin, niin saa kuulla kunniansa!

Häpeä. Miehesi on hyvää hyvyyttään auttanut katastrofien uhreja soittamalla olan takaa esim. SPR avustusnumeroihin. Itse olet itsekkäästi lörpötellyt 32euron edestä. Pyydä anteeksi itsekeskeistä käytöstäsi.

No ei, haluaisin olla kärpäsenä katossa kun ko. asiaa puidaan. Ilmainen vinkki: sukkasaippuasta ei jää mustelmia.

ohhoh
ahhahaaa... toi sukkasaippua on hyvä! :D
pitää muistaa jos joskus oma ukko huohottaa puhelimessa tilit sileäksi.
saa olla aikas fakiiri tuo miehesi, jos keksii uskottavan tarinan laskulle..

en aio kokeilla
Alkuperäinen kirjoittaja RedSpecial:
Häpeä. Miehesi on hyvää hyvyyttään auttanut katastrofien uhreja soittamalla olan takaa esim. SPR avustusnumeroihin. Itse olet itsekkäästi lörpötellyt 32euron edestä. Pyydä anteeksi itsekeskeistä käytöstäsi.

No ei, haluaisin olla kärpäsenä katossa kun ko. asiaa puidaan. Ilmainen vinkki: sukkasaippuasta ei jää mustelmia.
Aisasta viidenteen ja ihan triviaa: miksei sukkasaippuasta sitten jää mustelmia, onko se niin pehmee vai?

HarmaaKettukarkki
Arvaus1:pelaillu yö ja päiväkaudet tv:n viihdepelejä, niihin saa varmasti uppomaan satasen jos toisenkin kun oikein innostuu

Arvaus2:Tilaillu jotain mobiilijuttuja, nekin kuulema hiukkasen hintavia

Arvaus3:Chattäilly kaiken päivää

Arvaus4:Aikuisviihdettä

Höyhennähän ukkos kunnolla!!

Vihainen akka
Juu, sinnehän ne hyväntekeväisyyteen on menny. :) En mä enää ole niin vihainen, onnellinen kun kertoi rehellisesti. Vaikka kyllä tuo summa on ihan hirveä. Onhan siinä tietysti muutkin puhelut. Olivat poikien kanssa vähän innostuneet soittelemaan, kokeilemaan kaikenlaisia eri numeroita, kun eivät kuulemma koskaan ole soitelleet. Poijat kuulemma osallistuvat maksuihin (toivottavasti!). Lupasi ettei enää tule tällaisia yllätyksiä ja parempi onkin!

Alkuperäinen kirjoittaja Vihainen akka:
Olivat poikien kanssa vähän innostuneet soittelemaan, kokeilemaan kaikenlaisia eri numeroita
Vähän yksis saa olla ettei tajua että 750e sujahtaa puhelimella. Ymmärrän että 5vuotias tenava voi vahingossa saada moisen laskun mutta yli 18v mies? Ei hyvää päivää.

Vihainen akka
Alkuperäinen kirjoittaja RedSpecial:
Olivat poikien kanssa vähän innostuneet soittelemaan, kokeilemaan kaikenlaisia eri numeroita
Vähän yksis saa olla ettei tajua että 750e sujahtaa puhelimella. Ymmärrän että 5vuotias tenava voi vahingossa saada moisen laskun mutta yli 18v mies? Ei hyvää päivää.
Siis miten niin ei tajua? Kyllä se osas odottaa sitä laskua!

vieras
Juu, sinnehän ne hyväntekeväisyyteen on menny. :) En mä enää ole niin vihainen, onnellinen kun kertoi rehellisesti. Vaikka kyllä tuo summa on ihan hirveä. Onhan siinä tietysti muutkin puhelut. Olivat poikien kanssa vähän innostuneet soittelemaan, kokeilemaan kaikenlaisia eri numeroita, kun eivät kuulemma koskaan ole soitelleet. Poijat kuulemma osallistuvat maksuihin (toivottavasti!). Lupasi ettei enää tule tällaisia yllätyksiä ja parempi onkin!
Ai, te olettekin vissiin porvoosta? = )

ohhoh
älä nyt viitsi.. 600e kavereitten kans.. kaverit maksaa..
soita ja kysy.
nyt se on ehtiny jo soittaa kavereille ja pyytäny peesaamaan jos utelet heiltä.
metrisellä halolla vois ehkä huitasta moista ukkoa, vaik jälki jäiski.

Hei tosissaan
Ensin sitä uhotaan ja sitten lässytetään. Kyllä ne pojat on ihan huohotuslinjoille soitelleet, jos tää homma edes totta on. Mikään muu niitä ei ole kiinnostanut äijäporukassa!!

ohhoh
jatkan vielä. kun kerran osasi odottaa, miksei varoittanut reilusti sinua, arvaahan jokainen, että toinen saa slaakin nähdessään moisen laskun.
luuli ehtivänsä jemmaaman laskun ennenkuin näet sen, tai ei raukka todella tajunnut että ne maksaa maltaita. tai ei vain välittäny.
älä ole noin kiltti ja sinisilmäinen!

Vihainen akka
Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:
jatkan vielä. kun kerran osasi odottaa, miksei varoittanut reilusti sinua, arvaahan jokainen, että toinen saa slaakin nähdessään moisen laskun.
luuli ehtivänsä jemmaaman laskun ennenkuin näet sen, tai ei raukka todella tajunnut että ne maksaa maltaita. tai ei vain välittäny.
älä ole noin kiltti ja sinisilmäinen!
Juu, en tiedä mitä aikoi, mutta minua lohdutti se ettei alkanut valehtelemaan ja keksimään tarinoita. Voihan se olla et se soittelee itse niihin numeroihin ja pitää kivaa keskenään, kun minä olen reissussa, mutta ei ole aiemmin tullu tällaisia laskuja. Ja toivottavasti ei tule jatkossakaan.

siis mitä
Soittelee itse niihin numeroihin ja pitää kivaa keskenään... Niin, itsehän jo totesitkin asian laidan. Hyväntekeväisyyttähän se toki on tuokin, köyhien naisparkojen suuntaan. Ihan oma asiasi.

Yhteistyössä