Voi fjonga minkä teit!!

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Menit sitten kertomaan sen satelliittisysteemin osoitteen... :headwall: ;) Ja kukas hyväkäs se toinen oli, kun laitto sen toisen linkin... :kieh: Taitaa mennä toinenkin yö, kun reissaan ympäri maailmaa... :whistle: Hieman oli silmät ristissä aamulla, kun tyttö herätti seitsemän aikaan... |O <-- haukotus

vieras
Pistämpä vahingon kiertämään muillekin... :kieh:
Tässä linkki 1 ( ei anna linkittää kuin yhden kerrallaan ):
http://www.satelliteviews.net/cgi-bin/w.cgi?sdb=c&c=fi

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
mie en saa noilla mistään mitää selkeää kuvaa, en ole nähnyt kivoja kuuluisia rakennuksia tms.. :/
Niin no, se on kyl huono puoli, että ne kuvastuu suoraan ylhäältä, joten rakennuksista ei näy kuin pelkkä katto... :/

ihkuraksu, miten löydän esim vapauden patsaan? Missä päin nykiä se on, ku olisko ollu toissa ilta kun sitä ja muitakin etin
Mä oon itte asiassa itse aika vähän käyttänyt tuota, mies enempikin, mutta sekään ei ole nyt kotona... Mutta eikös se vapaudenpatsas oo siinä Nykin edustalla "meressä..." Jossain Manhattanin saaren lähellä? vai muistanko ihan väärin?

Hitto mun piti kyllä polkee hiukan stepperillä ja sitte nukkumaan ihmisten aikaan :ashamed:

Löysin mun kotikylän, siis mistä oon lähtöisin äsken ja yritin linkittää tänne muttei onnannu, näkyy vaan se etusivu. Vaikka siinä ei kyllä paljoa näkemistä oo.

http://maps.live.com/

Tossa on kans yks.

Tässä oikeen pääsee niin lähelle että erottaa selkeesti autot meidän parkkiksella ja näkee meidän takapihan, varmaan jos joku olisi tuolla kävelyllä erottaisi senkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Menit sitten kertomaan sen satelliittisysteemin osoitteen... :headwall: ;) Ja kukas hyväkäs se toinen oli, kun laitto sen toisen linkin... :kieh: Taitaa mennä toinenkin yö, kun reissaan ympäri maailmaa... :whistle: Hieman oli silmät ristissä aamulla, kun tyttö herätti seitsemän aikaan... |O <-- haukotus
:ashamed: Minä taisin tuon google earthin linkittää. Mutta kyllä se innostus siitä ohi menee... Luulisin. MInäkin alkuun "matkustelin" ihan onnessani, mutta nyt ei tule enää juuri koskaan käytettyä tuota. Mukava se kyllä on! :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mie en saa noilla mistään mitää selkeää kuvaa, en ole nähnyt kivoja kuuluisia rakennuksia tms.. :/
Niin no, se on kyl huono puoli, että ne kuvastuu suoraan ylhäältä, joten rakennuksista ei näy kuin pelkkä katto... :/
Oletteko huomanneet, että kuvakulmaa voi kääntää? Tai laittaa 3 D piirustukset näkyviin, mistä paljastuu rakennuksien todellinen korkeus.

Yhteistyössä