VOi että tuo ukko on SYVÄLTÄ!!!

• Viestiketjun aloittaja ÄRH!
  • Ensimmäinen viesti
ÄRH!
Mä joudun joka aamu heräämään ekana ja huolehtimaan ton tytön tarpeista. Siis vaipan vaihdot, aamupuuro jne... Tuo vielä herääki niin hitsin aikasin, että! Tänä aamuna sanoin miehelle, että viititkö sää herätä laittaa ton päiväkuntoon, et mä saisin kerranki nukkua vähä pitempään. Nii mies siihen: "Mitä sääki siinä määräilet mua, mee ite!!" No eikai se auttanu! Tuo sika makaa vieläki petissä, eikä voi niinkö joskus ajatella vaimoansakki! Eilen vielä jouduin myöhään valvoo vieraan kans, nii ei voi sen vertaa tuo ukko aatella!

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Parisuhdepalaverin paikka.
Niin on. Meillä jos olen tuollaista joskus pyytänyt, on mies myös mennyt sen tekemään, ja olisi ollut keskustelun paikka jos ei olisi. Äiditkin tarttee lepoa välillä. Nyt meillä on miehelläkin niin eri rytmi että noustaan aikaisin koko perhe aina.

Kuulostaapa tutulta :D Kerran olin ihan raivona kun olin ollut yöllä kolmeen asti töissä ja poika heräsi kuudelta. Arvaatkaa vaan kuka heräsi hoitamaan! Sillon annoin kuulla kyllä asiasta. Nykyään sitten yritetään vuorotella.

sori, mut mä en ole ikinä ymmärtänyt tota.. meillä aina koko perhe yhtäaikaa hereille ja etenkin oli tärkeää kun lapset oli pieniä...
nyt elämä on jo helppoa isojen lasten kanssa, että voidaan molemmatkin miehen kanssa pötkötellä, vaikka lapset heräis aikaisin..
mut tosiaan, en kattelis sun tilannetta, en vois kuvitella, et mun mies puhuisi mulle noin epäkunnioittavasti :/

vieras
Kaikenlaisten kanssa sitä lapsia hankitaan. Sovitte että ukkokin herää joskus jotta sä saat nukkua ja jos ei sille kelpaa niin etsit paremman tai sitten tyydyt osaasi. Joka tapauksessa, itse olet miehesi valinnut.

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Tuttua täälläkin, ukko huolehtii ensisijaisesti omista tarpeistaan. Erokin on käynyt monesti mielessä...
Miksi ette selvitä asioita? Ärsyttää kun vaan määkinä käy, mutta ukolle ei uskalla mitään sanoa.

muuu
Todellakin on syvältä, tossahan tulee se fiilis että yksinhuoltajana olisi, tuttu tunne, mutta mä en sit jaksanut katsoa tollasta vaan erottiin mun toimesta ja jatkossa olikin paljon kivempaa vaikka silloinkin tein kaiken itse, mut ei harmittanut ku toinen vaan nukkuu tai ylipäätään on tekemttä mitään kotona=) Onneks nyt on asiat toisin uuden miehen kanssa =)

Alkuperäinen kirjoittaja ÄRH!:
Mä joudun joka aamu heräämään ekana ja huolehtimaan ton tytön tarpeista. Siis vaipan vaihdot, aamupuuro jne... Tuo vielä herääki niin hitsin aikasin, että! Tänä aamuna sanoin miehelle, että viititkö sää herätä laittaa ton päiväkuntoon, et mä saisin kerranki nukkua vähä pitempään. Nii mies siihen: "Mitä sääki siinä määräilet mua, mee ite!!" No eikai se auttanu! Tuo sika makaa vieläki petissä, eikä voi niinkö joskus ajatella vaimoansakki! Eilen vielä jouduin myöhään valvoo vieraan kans, nii ei voi sen vertaa tuo ukko aatella!
Rupes naurattaan :LOL: ei muuten mut meillä oli melkein sanasta sanaan sama laulu aamulla :LOL: toi sun kertoma helpotti tätä lerssiä ottassa, kiitos siis että on muitakin :flower: :hug:

ap
Alkuperäinen kirjoittaja TiU-:
Rupes naurattaan :LOL: ei muuten mut meillä oli melkein sanasta sanaan sama laulu aamulla :LOL: toi sun kertoma helpotti tätä lerssiä ottassa, kiitos siis että on muitakin :flower: :hug:
No on todella lohduttavaa että on muitaki! Tekis mieli hymynaama laittaa perään, mutta ei paljoo nyt hymyilytä! Meni niin totaalisesti hermo tohon! Ei jotenki niinkö yhtään huvittais tolle enää ikinä mitään puhua. Ja eipä oo ainut kerta ku se "tuohon sävyyn" puhuu mulle... Vissiin pitää itsestäänselvyytenä, että oon tässä ja pysyn tässä.

vv
Jos mun mies puhuisi mulle noin, niin se ois entinen mies. Vähän kunnioitusta vaikkei heräiskään! Meilläkin hyvin harvoin mies herää lapsen kans, mut joskus kuitenkin sanomattakin. Mutta ei se koskaan mulle tuohon sävyyn puhuis.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja PeggyBundy:
Meillä on niin että minä saan nukkua la ja mies su ja hyvin on toiminut. Suosittelen teillekkin!
Tätä minä oon koittanu monesti ehottaa, mut ei paljo vaikutusta. Jos miehellä joskus ois heräämisvuoro, niin se tod näk huudattais lasta siinä vieressään niin kauan, että potkisin sen väkisin pellolle ja ite oisin siihen mennessä jo heränny... :/ Niin kävi tänänki aamuna, kunnes toinen tokas nuo ihanat kuuluisat sanansa.

just joo
Alkuperäinen kirjoittaja TiU-:
No onnea vaan sullekin

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllä näissä tilanteissa on usein peiliinkatsomisenkin paikka, itse olette ukkonne pilalle passanneet.
Ehkä vähän samaa mieltä. Tiedän puoli tuttuja, jotka ensin leikkii kotia ja ollaan niin vaimo herttaista, tehdään ruuat ja siivotaan ja passataan kun on kiva leikkiä kotia. Sitten kun alkaa väsyttää, lapset syntyy yms. niin sitten valitetaan kun mies ei tee mitään. Noh olis varmaan pitänyt alusta asti tehdä selväksi että työt jaetaan, niin ei tarvii jälkikäteen tapella, olis ukko voinut valita suoraan että hakeeko uutta äitiä vai tasaveroista kumppania., ennen kuin lapsia hankittiin..

...
sama meno täälläkin, kaiken lisäksi tolla muksulla on joku ihme heräilykausi menossa jo kolmatta kuukautta, eli saan nousta tunnin välein yöllä hyysäämään sitä ja arkisinki noustaan ennen ku ukko herää töihin. Sit toi järjen jättiläinen ihmettelee miks oon niin vtun vihanen koko ajan! Ja tosiaan tossa äsken siunaili että onpa hyvä että pystyy ite nukkuu ettei heräile öisin ton lapsen kitinään!! Voi jumalauta... Todellakin olis helpompaa yksinhuoltajana, joutuishan sitä silloinki nousemaan mutta ei tarttis katella sitä laiskaa ukkoa.

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PeggyBundy:
Meillä on niin että minä saan nukkua la ja mies su ja hyvin on toiminut. Suosittelen teillekkin!
Meilläkin tämä käytössä ja on reilu kummallekin ja kiva lapsenkin kannalta kun saa olla aamun kahdestaan iskän kanssa edes kerran viikossa kun arkisin isä on töissä.

Yhteistyössä