VOi että tuo ukko on SYVÄLTÄ!!!

• Viestiketjun aloittaja ÄRH!
  • Ensimmäinen viesti
Yksi lapsi?
Minkä ikäinen lapsi? Meillä on ollut aina itsestään selvää, että olen hoitanut vauvan niin kauan, kuin on tissivauva. Mies herää tarvittaessa aamulla ja yölläkin isompien kanssa. En kyllä tuolla tavalla sanomista sietäisi.

vieras
Eiköhän tuo oo ihan normaalia miesten käytöstä.. noinhan se on ollut iät ja ajat, nainen hoitaa kodin ja lapset, mies leivän pöytään. Aina me naiset vähätellään miehen panosta.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
sori, mut mä en ole ikinä ymmärtänyt tota.. meillä aina koko perhe yhtäaikaa hereille ja etenkin oli tärkeää kun lapset oli pieniä...
nyt elämä on jo helppoa isojen lasten kanssa, että voidaan molemmatkin miehen kanssa pötkötellä, vaikka lapset heräis aikaisin..
mut tosiaan, en kattelis sun tilannetta, en vois kuvitella, et mun mies puhuisi mulle noin epäkunnioittavasti :/
Minä taas en ymmärrä, miksi koko poppoon pitäisi herätä klo 6, kun viikonloppuna voi edes sen yhden (tai meillä usein jopa kaksikin) aamua nukkua pitempään. Kiitos miehen =)
AP:n kannattaisi keskustella asiasta ja yrittää sopia vaikka vuoropäivät. Molempien lapsihan se on!

Yhteistyössä