Voi että mä ihastuin tähän taloon!!!Mitäs ootte mieltä projektista?

Remonttia vähä näyttää talolle niin tästä sais tosi ihanan ja kodikkaan varmasti.

Pinnat,seinät ja lattiat uusiksi ja wc täysin uusiksi.Tästä sais varmasti kivan kodin. =) Ainaki kun vanhoista taloista tykkää. :wave:

http://www.skv.fi/Aspx/Realty/RealtyDetails.aspx?RealtyID=808558&SearchID=6d41c641c7f44507a40c798069482b3f&CurrentPage=2&OrderBy=UnencumberedSalesPrice%20asc

määäääääääää
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Remonttia vähä näyttää talolle niin tästä sais tosi ihanan ja kodikkaan varmasti.

Pinnat,seinät ja lattiat uusiksi ja wc täysin uusiksi.Tästä sais varmasti kivan kodin. =) Ainaki kun vanhoista taloista tykkää. :wave:

http://www.skv.fi/Aspx/Realty/RealtyDetails.aspx?RealtyID=808558&SearchID=6d41c641c7f44507a40c798069482b3f&CurrentPage=2&OrderBy=UnencumberedSalesPrice%20asc
laittamalla saa tosi kivan!

kyylä
Alkuperäinen kirjoittaja kyylä:
Varmaan ihan kiva, jos haluaa itselleen loppuelämäksi stressin ja päänsäryn.
nimim. en ikinä osta vanhaa taloa
Mulla kokemusta entuudestaan,mulla tällä hetkellä vielä rempattu vanha talo nimissä ja yhtään ei oo päätä särkeny. :D
No mitäs sitten kyselet mielipiteitä, jos sinulla on jo oikea vastaus olemassa.
:flower:

Varmaan ihan kiva, jos haluaa itselleen loppuelämäksi stressin ja päänsäryn.
nimim. en ikinä osta vanhaa taloa
Mulla kokemusta entuudestaan,mulla tällä hetkellä vielä rempattu vanha talo nimissä ja yhtään ei oo päätä särkeny. :D
No mitäs sitten kyselet mielipiteitä, jos sinulla on jo oikea vastaus olemassa.
:flower:
Ööö...saa toki kertoa oman mielipiteen,mieki vaan sanoin että mä en oo päänsärkyä saanu,musta on ihanaa rempata vanhaa taloa. =) :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Enkö mä vaan nähnyt, mutt oliko siellä katot, putket, sähköt jne uusittuja vai vanhoja..?? Lukiko missään??
Ei lukenut,ajattelin että soitan ja kysäisen.Jos kaikki ok niin käydään katsomassa tuota. :wave:
Joo, soitat tietty. Ihana talohan se on. Ja siitä sais tosi hauskan yhdistelemällä ne erilliset asunnot yhteen. =)

Enkö mä vaan nähnyt, mutt oliko siellä katot, putket, sähköt jne uusittuja vai vanhoja..?? Lukiko missään??
Ei lukenut,ajattelin että soitan ja kysäisen.Jos kaikki ok niin käydään katsomassa tuota. :wave:
Joo, soitat tietty. Ihana talohan se on. Ja siitä sais tosi hauskan yhdistelemällä ne erilliset asunnot yhteen. =)
Niin mä vähän suunnittelinkin että jos ei oo kantavia seiniä niissä kohdin niin jos puhkasis seiniä.. :wave:

Yhteistyössä