voi että kun ihana

JONSERED Karhunkantaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 12:58 Lunatic kirjoitti:
Törkeetä vemputusta. Vähempikin riittäis.
Toikin on selvästi joku arabirotunen tms, ihme ettei sen sukulaiset oo sitä vielä tappaneet.. :x
:LOL: sun kanssas! Mutta joo, vähempikin vemputus olisi riittänyt. Mutta antoi tulla koko palkan edestä.

Ja kropasta, no ihan oli kroppa...
 
Mischa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 12:58 Lunatic kirjoitti:
Törkeetä vemputusta. Vähempikin riittäis.
Toikin on selvästi joku arabirotunen tms, ihme ettei sen sukulaiset oo sitä vielä tappaneet.. :x
En mä näe tuossa tanssimisessa mitään vikaa. :D :whistle: Itse heiluisin discossa samaan tyyliin jos selkä kestäisi. :p
Ja tuo on vain esiintymistä.<br><br>
 
Jiijii
Miehet kuolaa tuollaisen kiimaisen naisen perään. Mahtaa olla melkoinen pano, kun kunto on noin hurja ja kroppa täydellisen timmi.
Harmi vaan, että on noin tasapaksu vyötärön seudulta. :whistle:
 
:D eihän sillä ollu pers.että ollenkaan!! henk.koht. jos maailman tulevaisuus riippuis siittä harrastanko MÄ seksiä naisen kanssa, ni täytyy sanoa että se nainen olis kyllä paaaljon muodokkaampi kuin tää kyseinen tyär.. tähän passais sanonta "hyvä lauta, reijällä pilattu" :ashamed: sori..
 
Lunatic
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 13:45 minusta kirjoitti:
oli hyvinkin kaunis kroppa..kunpa minullakin olisi yhtä paljon itseluottamusta kuin hänellä näytti olevan.
Ilmapanoa alushousut jalassa?
Vois tulla piipaa-auto hakemaan hyvin äkkiä jos alat pihalla sitä itseluottamusta hankkimaan. :eek: <br><br>
 

Yhteistyössä