Voi että kun eräs setiksen tietämä filippiinonainen onkin ihan täysseko ja väkivaltainenkin. Käytti juuri nyrkkejäänkin, ja kamalia mustelmia tuli 😱

On kyllä ihan sekopää. Mutta monien trollien pettymykseksi kyseessä ei kuitenkaan ole Annie, kuten varmaan toivoitte 😅, vaan hänen kuvankauniin pikkusiskonsa väkivaltainen naapuri kaukana Filippiineillä.

Tämä nainen on kateellinen Jay***n hämmästyttävälle kauneudelle, ja hänen miehensä on avoimesti ihaillut naapuriaan.

Niinpä tämä nainen kävi mätkimässä kaunista naapuriaan mutta hän on pian oikeuden edessä vastaamassa tekosistaan 👍
 
Viimeksi muokattu:
  • Vau!
Reactions: Lispetti
No ompas menoa!😧
Toivottavasti neitokainen paranee pian!

Millaisia tuomioita siellä tuollaisesta saa, osaatko sanoa?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: setis
No ompas menoa!
Toivottavasti neitokainen paranee pian!

Millaisia tuomioita siellä tuollaisesta saa, osaatko sanoa?
Ei aavistusta tuomioista, paikallisillekin sukulaisilleen uusi juttu, mutta lähipäivinä selviää. Hakkaaja ei saapunut tänään oikeuden istuntoon, joten tuo skitso tulee saamaan onneksi lisää penaltia 👍

Annie lahjoitti satkun, minä 25 egeä oikeudenkäyntikuluihinsa.

Kiukku-trolli kommentoi kai piakkoin viestiäni 🤣🤣🤣
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Toisilla heiluu nyrkit ja toiset nakuilee keskenään kotona
Tuota menoa se filppari on kyllä takaisin kotimaassaan.
Ei ole kun tuo hakattu superkaunotar asuu siellä edelleen, kuten on koko ikänsäkin asunut.

Annie(ni) 😍 on edelleen turvallisesti täällä, eikä kukaan hakkaa. Hänen bf:nsä on niin heikko ettei jaksa enää paiskoa tyhjää kattilaakaan päätään kohti, kuten noin 5 v sitten jaksoi. Muttei onneksi osunut 👍
 
Siis missä ihmeen filippiinokommuunissa nämä kaikki tapahtuu?
Ei tuo ole varmaan yleistäkään siellä, siis niillä saarilla. Umpiskitso pinay oli kyseessä, paikallinen siis. Ei tapahtunut täällä!

Täällä he kaikki ovat tosi onnellisia ja yhteisöllisiä, kun ovat Suomimiesten pelastamina ♥ (wink wink @Echo 🤣) päässeet kurjuutta ja köyhyyttä pakoon. Sama koskee thaikkuja, heitä olen saanut seurata 100x enempi Joyn ansiosta tapahtumissaan.
 
vierailija
Ei tuo ole varmaan yleistäkään siellä, siis niillä saarilla. Umpiskitso pinay oli kyseessä, paikallinen siis. Ei tapahtunut täällä!

Täällä he kaikki ovat tosi onnellisia ja yhteisöllisiä, kun ovat Suomimiesten pelastamina (wink wink @Echo ) päässeet kurjuutta ja köyhyyttä pakoon. Sama koskee thaikkuja, heitä olen saanut seurata 100x enempi Joyn ansiosta tapahtumissaan.
Wink wink latimeria, kuinka kauan vielä jatkat "setiksenä"?
 
No sehän on meillä vähän niin ku dna:ssa.

Eipä miehetkään hyvällä katso jos muita miehiä pörrää hänen naisen ympärillä.
t. kokemusasiantuntija
Onhan se noinkin, mutta mä kyllä oikeesti nautin kun kävellään käsikynkässä Annien kanssa, niin ei gubbet kehtaa kuin kuolata katseillaan. Mies tietää silloin että muitakin haluaisi olla hänen pöksyissään, ja miksei ilmankin niitä. Minulla on miesten ihailema nainen ””saaliinani” 😍

Oltiin viime kesänä eräässä meriravintelissa kuuntelemassa upeaa Eaglesin cover-bandiä, kävin vessassa ja eiköhän siinä heti ollut joku kolli juttelemassa.

Annie kyllä houkuttaa upean kauniin eksoottisella ulkonäöllään miehiä kuin hunaja mehiläisiä.

Mutta eipä tuossa sen kummempaa kuin että kyseinen tyyppi tunsi jonkun filippiinon ja halusi vaan kysellä harmittomasti kuulumisia.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä