Voi että jouduin äsken noloon tilanteeseen kaupassa :(

  • Viestiketjun aloittaja kyllä ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti
kyllä ärsyttää
Makselin siinä normaalisti ostokseni.. Sit se hälytinlaite vaan piippasi ja piippasi.. Myyjä katsoi tympeästi ostokseni uudelleen läpi ja sanoi, ettei näissä kyllä ole mitään mikään piippaa.. Oli jo siinä vaiheessa aivan varma että olen vähintään joku myymälävaras! Siinä mun piti puolenkymmentä kertaa kävellä pussit kädessä niitten laitteitten ohi.. Kutsui sit vartijan paikalle ja voi tajuton sitä häpeän määrää!!!Sinne sit mennä vartijan kans koppiin ja selvittämään mikä se piippaa.. Ja se prkl:n myyjä ei ollut vaivautunut poistamaan ostamastani välikausikerrastosta hälytintä, oli siis sellainen viivakoodinhälytin! Ja minä vielä siinä kassalla sanoin, että voisko se hälyttää kun oli kuitenkin aika kallis.. Vartija pahoitteli kovasti tapahtunutta ja sanoi, että jotkut myyjät ovat tuollaisia että tekevät asiat hiukan hutiloiden! Toivottavasti mainitsee asiasta myyjälle, että oppisi ensi kerralla, on nimittäin asiakkaalle enemmän kuin nolo tilanne.. Ja voi sitä ihmisten uteliasuutta, kaikki vahtasivat kuin viimeistä päivää ja osa jäi vielä siihen vartijankopiin ääreen odottelemaan että tulen pois että saavat tietää olenko varas vai mikä.. VOI AAAAAARRRGGGHHH!!!

Ja kiitos ku sain purkaa!!!!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä ärsyttää:
osa jäi vielä siihen vartijankopiin ääreen odottelemaan että tulen pois että saavat tietää olenko varas vai mikä.. VOI AAAAAARRRGGGHHH!!!

Ja kiitos ku sain purkaa!!!!!!!!
Ei viddu, ihmisten uteliaisuudella ei ole rajaa :eek: Kai ne sentään kuulutti että hälytys oli aiheeton :D
 
sama homma
Mulla kävi samoin tänään, ostin Cittarista toppatakin ja kun kävelin seuraavaan kauppaan, niin portti alkoi hälyttää. Oli Cittarin kassalta jäänyt tarrahälytin hintalappuun... Oli kyllä pikkasen noloa, vaikka asiasta selvittiinkin ystävällisen myyjän avulla.
 
kyllä ärsyttää
Enpä jäänyt kuuntelemaan kuuluttivatko vai ei.. Niin paljon vitutti se oven taakse kerääntynyt väki ja se ylimielinen myyjä.. oli tosi töykeä ja kohteli heti kuin myymälävarasta.
Mulle tuli tuosta niin paha mieli, kyllä moni jo pois ehtinyt varmasti ajatteli että mitähän se tuokin varasti :(
 
Mulla piippas likan välikausihaalari, päästi kuitenkin pois kun "joskus esim. ulkomailta tuodut vaatteet hälyyttää" kotona huomasin tuollasen viivakoodihälyn siellä haalarin sisäpuolella...
 
:eek: missä kuulutetaan aiheettomasta hälytyksestä?ikinä en oo kuullu moista..tosin,täällä 99% on aiheettomia hälytyksiä mitä cittarissa oon huomannu,kun asiakkaat kantaa ostoskorin porttien läpi ( en tiedä miks?! ),vaikka niissä on selkeesti hälytin näkyvissä.. :whistle:
 
kyllä ärsyttää..
joo ei, tuo oli niin tympeä myyjä, katsoikin niin syyttävästi.. Ei voinut katsoa niitä vaatteita tarkemmin, vaikka itse nimenomaan pyysin, kun mietin että se ei voi olla mikään muu ku se kerrasto. Pitäiskö tehdä joku valitus tuosta myyjästä, niin ottaa vihaksi..
 
sen huomaa käytöksestä
No jos yhtään lohduttaa niin kyllä mä ainakin ajattelen aina että vitsit kun noloa varmaan kun on jäänyt vahingossa joku häly maksettuun tuotteeseen.
uskon että monikaan ei pitänyt sua varkaana vaikka tuijottivatkin. :)
 
vieras
Itselleni kävi lähes samoin välikausikerraston kanssa, hälytin oli niitattu suoraan siihen pukuun kiinni ja puku oli normaalisti pahvipaketissa.

Kaupan hälyttimet eivät hälyttäneet ollenkaan vaan vasta seuraavassa liikkeessä portit vinkui, marssin itse suoraan tämän liikkeen kassalle ja pyysin kokeilemaan mikä siinä kassissa oikein vinkui. Ystävällisen vartijan avustuksella vinkuva paketti löytyi ja marssin takaisin urheiluliikkeeseen, josta kamppeet ostin. Eivät muistaakseni edes pahoitelleet asiaa :(

 
vieras
Heh mulle on käynyt noin Kauhajoen Halpa-Hallissa, toki aikaa siitä on jo 4-vuotta. Laukun sisällä oli sellainen metallinen tarrahälytin... miksi niitä ikinä kutsutaan. Jouduin kans sinne koppiin ja piti ihan paitaa nostaa ylös. Eikä muistaakseni kyl kuulutettu mitään virhehälytystä.
 
Foortti harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
:eek: missä kuulutetaan aiheettomasta hälytyksestä?ikinä en oo kuullu moista..tosin,täällä 99% on aiheettomia hälytyksiä mitä cittarissa oon huomannu,kun asiakkaat kantaa ostoskorin porttien läpi ( en tiedä miks?! ),vaikka niissä on selkeesti hälytin näkyvissä.. :whistle:
Meillä esin sokkarilla kuulutetaan kyllä.

Sokos; Emotion jne jne =)
 
mä huomasin aikaa sitten kotona että lapsen kenkään oli jäänyt se mustamötikkä hälytin mutta ei kuitenkaan piipannut missään vaiheessa kun menin ulos cittarista..ei ne vissiin niitä aina tarkkaan kato vaikka tuokin oli suoraa siinä kengän takana jollain "rauta"langalla kiinni.
 
kyllä ärsyttää
Alkuperäinen kirjoittaja sen huomaa käytöksestä:
No jos yhtään lohduttaa niin kyllä mä ainakin ajattelen aina että vitsit kun noloa varmaan kun on jäänyt vahingossa joku häly maksettuun tuotteeseen.
uskon että monikaan ei pitänyt sua varkaana vaikka tuijottivatkin. :)
No olin kyllä niin normaali kuin voin, enkä yhtään hätäillyt joten eiköhän ihmiset jo siinä vaiheessa TOIVOTTAVASTI nähneet syyttömyyteni.. itsekin kyllä ajattelisin että jos jollakin piippaa, niin kyse olis inhimillisestä erehdyksestä.. mut se että jäädään oven taakse odottelemaan, oh my god..
 
Mulla on muutaman kerran tuo pienen sekä näppärän neidin tahmatassuihin jäänyt vaatekaupasta jotain (mm. farkut kokoa 120cm tai sukat kokoa 44). En oo vaan huomannut et sinne rattaisiin on jotain eksynyt. Nykyään katon joka kerta ennen ku mennään ulos että mitä sieltä löytyykään. Kertaakaan meitä ei ole syytetty varkaiksi vaan on lähinnä naureskeltu... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä ärsyttää:
Makselin siinä normaalisti ostokseni.. Sit se hälytinlaite vaan piippasi ja piippasi.. Myyjä katsoi tympeästi ostokseni uudelleen läpi ja sanoi, ettei näissä kyllä ole mitään mikään piippaa.. Oli jo siinä vaiheessa aivan varma että olen vähintään joku myymälävaras! Siinä mun piti puolenkymmentä kertaa kävellä pussit kädessä niitten laitteitten ohi.. Kutsui sit vartijan paikalle ja voi tajuton sitä häpeän määrää!!!Sinne sit mennä vartijan kans koppiin ja selvittämään mikä se piippaa.. Ja se prkl:n myyjä ei ollut vaivautunut poistamaan ostamastani välikausikerrastosta hälytintä, oli siis sellainen viivakoodinhälytin! Ja minä vielä siinä kassalla sanoin, että voisko se hälyttää kun oli kuitenkin aika kallis.. Vartija pahoitteli kovasti tapahtunutta ja sanoi, että jotkut myyjät ovat tuollaisia että tekevät asiat hiukan hutiloiden! Toivottavasti mainitsee asiasta myyjälle, että oppisi ensi kerralla, on nimittäin asiakkaalle enemmän kuin nolo tilanne.. Ja voi sitä ihmisten uteliasuutta, kaikki vahtasivat kuin viimeistä päivää ja osa jäi vielä siihen vartijankopiin ääreen odottelemaan että tulen pois että saavat tietää olenko varas vai mikä.. VOI AAAAAARRRGGGHHH!!!

Ja kiitos ku sain purkaa!!!!!!!!



Jos noin hutiloiden hoiti hommansa, niin minä en jättäis vartian varaan. Ilmoitus kassan pomolle, miten nolailee asiakkaita, kun ei viitsi tehdä työtään.
 
kyllä ärsyttää
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itselleni kävi lähes samoin välikausikerraston kanssa, hälytin oli niitattu suoraan siihen pukuun kiinni ja puku oli normaalisti pahvipaketissa.

Kaupan hälyttimet eivät hälyttäneet ollenkaan vaan vasta seuraavassa liikkeessä portit vinkui, marssin itse suoraan tämän liikkeen kassalle ja pyysin kokeilemaan mikä siinä kassissa oikein vinkui. Ystävällisen vartijan avustuksella vinkuva paketti löytyi ja marssin takaisin urheiluliikkeeseen, josta kamppeet ostin. Eivät muistaakseni edes pahoitelleet asiaa :(
No tuokin välikausiasu oli sellaisessa pahvisessa laatikossa, ja siinä laatikon kyljessä oli sellainen iso viivakoodihälytin, josta olis vaan sen tumpion myyjän pitänyt tajuta poistaa se hälytys! Enkä ymmärrä miten ei tajunnut, vaikka tuo myyjä on kyseisessä kaupassa kyllä jo jonkin aikaa ollut töissä. Taisi vaan nauttia toisen ihmisen nöyryyttämisestä ja että sai mut tuntemaan itseni niin naurunalaiseksi. Onneksi vartija oli asiallinen ja pahoitteli tapahtunutta, edes vähän mieli koheni. Sanoi, että korjaa tilanteen! Eikä kyllä pyytänyt paitaa nostelemaan :D
 
kyllä ärsyttää
Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä ärsyttää:
Makselin siinä normaalisti ostokseni.. Sit se hälytinlaite vaan piippasi ja piippasi.. Myyjä katsoi tympeästi ostokseni uudelleen läpi ja sanoi, ettei näissä kyllä ole mitään mikään piippaa.. Oli jo siinä vaiheessa aivan varma että olen vähintään joku myymälävaras! Siinä mun piti puolenkymmentä kertaa kävellä pussit kädessä niitten laitteitten ohi.. Kutsui sit vartijan paikalle ja voi tajuton sitä häpeän määrää!!!Sinne sit mennä vartijan kans koppiin ja selvittämään mikä se piippaa.. Ja se prkl:n myyjä ei ollut vaivautunut poistamaan ostamastani välikausikerrastosta hälytintä, oli siis sellainen viivakoodinhälytin! Ja minä vielä siinä kassalla sanoin, että voisko se hälyttää kun oli kuitenkin aika kallis.. Vartija pahoitteli kovasti tapahtunutta ja sanoi, että jotkut myyjät ovat tuollaisia että tekevät asiat hiukan hutiloiden! Toivottavasti mainitsee asiasta myyjälle, että oppisi ensi kerralla, on nimittäin asiakkaalle enemmän kuin nolo tilanne.. Ja voi sitä ihmisten uteliasuutta, kaikki vahtasivat kuin viimeistä päivää ja osa jäi vielä siihen vartijankopiin ääreen odottelemaan että tulen pois että saavat tietää olenko varas vai mikä.. VOI AAAAAARRRGGGHHH!!!

Ja kiitos ku sain purkaa!!!!!!!!



Jos noin hutiloiden hoiti hommansa, niin minä en jättäis vartian varaan. Ilmoitus kassan pomolle, miten nolailee asiakkaita, kun ei viitsi tehdä työtään.
Mietinkin, että teen jonkin sortin valituksen myyjästä. Hän kohteli minua todella ala-arvoisesti ennenkä edes tiedettiin mikä oli asian oikea laita. Hän sais itse kokea saman nyt, kun joku sanois miten huonosti hoitaa hommansa :( Ei ole oikein että nakellaan toisten tavaroita ja kuitteja sen jälkeen kun hälyttimet piippaa.. Ja oikeasti sen prkl:n lause: "Ei näistä mikään voi kyllä piipata" ja mahdollisimman ivallisella äänellä.. Eikö monen kympin kerrastoissa voi olla hälyttimiä? Suoraan sanottuna tyhmä myyjä, vaan sen oli oloinenkin..
 
vieras
Mulla kävi nuorempana niin,että ostamissani kengissä oli joku ihmeen "piilohälytin",jota ei kenkäkaupassa oltu huomattu poistaa.Kävin sitten Prismassa ja kassalla kävi kova piipitys ja ihmettelin,että mikäs nyt.Vartija tuli samantien paikalle ja mut vietiin kopperoiseen asiaa selvittämään ja hetken etsiskelyn jälkeen vartija löysi kengästä sen hälyn.Mua hävetti niin paljon ettei mitään rajaa vaikkei siis ollut mun moka eikä myyjän,mutta kuitenkin.Se että kaikki mummelit ynnä muut tuijotti ihan kuin olisin joku nuorisorikollinen ja pöllinyt tupakkaa ja kaljaa..Olin siis 14-vuotias silloin.Seuraavana päivänä äidin kanssa mentiin kenkäkauppaan ja äitini piti sellaisen puhuttelun myyjille,etten ole ikinä kuullut! =) Sain lahjakortin liikkeeseen ja kengät jotka hälyttivät vaihdettiin uusiin samanlaisiin.
 
firequeen
itse olin vuosia sitten urheilukaupassa kaverin kanssa, joka etsi itselleen jotain... pois lähtiessä jokin minussa hälytti mutta sisään tullessa ei ollut käynyt mitään... asiallinen miesmyyjä vei sellaiseen kopperoon ja pyysi näyttämään farkkujen taskut... takataskussa sitten käsi osuikin johonkin. sellainen nauhamainen hälytin... hopeinen lanka. myyjä ihmetteli, että käytetäänkö niitä muka vielä jossain ja kertoi, että tuppaavat unohtua paikalleen ja aktivoitua uudestaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
:eek: missä kuulutetaan aiheettomasta hälytyksestä?ikinä en oo kuullu moista..tosin,täällä 99% on aiheettomia hälytyksiä mitä cittarissa oon huomannu,kun asiakkaat kantaa ostoskorin porttien läpi ( en tiedä miks?! ),vaikka niissä on selkeesti hälytin näkyvissä.. :whistle:
Mä olen aika useinkin kuullut sellaisia kuulutuksia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kaupantäti...:
Alkuperäinen kirjoittaja kaupantäti:
Meillä kuulutetaan AINA jos on väärä hälytys... "Pahoittelemme aiheetonta hälytystä kassalla xx" tai jotain vastaavaa....
Ja tämä Cittarissa... :)
Meijän Prismassa kuulutetaan: *Kassallamme tapahtui aiheeton tuotesuoja hälyytys, pahoittelemme*
 

Yhteistyössä