Voi että v***ttaa, kun alet alkoi ja ei oo rahaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja köyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

köyhä

Vieras
Ihan oikeesti ei ole pussissa kuin 2? ja tilillä ehkä 4?. Ja ukolla muutama kymppi. Ja sillä pitäis pärjätä ensin lapsilisiin asti -joista suurin osa menee laskuihin. Ja kuun lopussa tulee kotihoidontuki, jolla ei paljon juhlita -koska pitää pärjätä miehen tilipäivään. On kyllä talous nyt liian tiukilla, kun ei ole millä alennuksissa käydä :(

no tehdäänkö niin, että tuut meille lapsenlikaksi että mä pääsen ostoksille ja maksan sulle sen verran että saat sinäkin jotain kivaa?
Minä näitten riiviöitten kanssa lähde mihinkään ja miehen loma alkaa viikon päästä.

Mulle käy joka kerta niin että kun alet alkaa olen ihan PA. :whistle: Vasta kun alet on loppumaisillaan ja kaupoissa on enää jämiä on mulla rahaa aleen käytettäväksi. :/ Mutta oikeastaan hyvä... mä nimittäin ostaisin yhtä sun toista tarpeetonta kun HALVALLA SAA.. :D

Eli ei ahista yhtään vaikken ale shoppailemaan mene! :D

täällä sama tilanne, tosin miehellä joku 50e ja mulla 15e, mutta perjantaina pojan synttärit jonne tarvis ostaa jotain tarjottavaa...tai siis aineita mistä tehä ne tarjottavat!sit vielä ruokaa viikoks...onneks tosiaan tulee perjantaina se lapslisä!
*määki haluun alennusmyynteihin!*

Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:
täällä sama tilanne, tosin miehellä joku 50e ja mulla 15e, mutta perjantaina pojan synttärit jonne tarvis ostaa jotain tarjottavaa...tai siis aineita mistä tehä ne tarjottavat!sit vielä ruokaa viikoks...onneks tosiaan tulee perjantaina se lapslisä!
Torstaina hyvä daydreams, torstaina tulee lapsilisä.

:D

samat sanat. tosin mua ei kyllä haittaa vaikka en pääsekään aleihin. ei oo koskaan kiinnostanut, ellei ollut jotain tosi speciaalia hankittavana. Nyt ei oo. Ajattelen sen niin että nyt ei oo mun vuoro juosta aleissa,se tulee joskus myöhemmin elämässä

Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Mulle käy joka kerta niin että kun alet alkaa olen ihan PA. :whistle: Vasta kun alet on loppumaisillaan ja kaupoissa on enää jämiä on mulla rahaa aleen käytettäväksi. :/ Mutta oikeastaan hyvä... mä nimittäin ostaisin yhtä sun toista tarpeetonta kun HALVALLA SAA.. :D

Eli ei ahista yhtään vaikken ale shoppailemaan mene! :D

Toisaalta juuri näin. Sit olis tämäkin emäntä 30 vaatekassin kanssa ihmeissään. Mies sais paskahalvauksen siitä lastenvaatteiden määrästä mitä ihminen voi ostaa. Ja minä vaan yritän että kun halavalla lähti :D

Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:
Torstaina hyvä daydreams, torstaina tulee lapsilisä.

:D

OIKEESTI!!!!!Mää aattelin koko ajan et tulee perjantaina!Sä pelastit mun koko viikon! :hug:

*juoksee kauppaan tuhlaamaan*

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Ja jos meet töihin kuten joko kohta käskee ni käteen ei jää sen enempää ku kotonaollessakaan eli ei mitään hyötyä.

No, itse opiskelen työvoimapoliittisesti ja "tienaan" kolme kertaa enemmän kuin kht:lla ollessani :)

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
no tehdäänkö niin, että tuut meille lapsenlikaksi että mä pääsen ostoksille ja maksan sulle sen verran että saat sinäkin jotain kivaa?
Minä näitten riiviöitten kanssa lähde mihinkään ja miehen loma alkaa viikon päästä.

Sopii! Milloin tulen? Saanko ottaa oman muksun mukaan? Ei oo nimittäin täälläkään ukko kotona.

mua ei oikein ikinä oo huvittanu penkoa alennusmyynneissä. mulle käy aina niin että jos jotain satun löytämään niin tietysti se minun kokoni on myyty loppuun ja jäljellä on vain niitä liian suuria tai liian pieniä. :headwall:
ja piti vielä lisätä että lapsillekkaan en ikinä osta alesta mitään kun meillä päivitetään kesävaatteet jo aiemmin keväällä, ja mitään turhia rättejä en viitsi nurkkiin pyörimään ostaa, midän lapsilla kun on muutenkin vaatetta ihan liikaa...

Alkuperäinen kirjoittaja ex-kotiäiti:
Ja jos meet töihin kuten joko kohta käskee ni käteen ei jää sen enempää ku kotonaollessakaan eli ei mitään hyötyä.

No, itse opiskelen työvoimapoliittisesti ja "tienaan" kolme kertaa enemmän kuin kht:lla ollessani :)

näinpä just:D laskin et se mitä palkasta jää käteen on noin 3,8x enemmän mitä sain kht:lla.

+ lomarahat tulee ens viikolla.

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja Blissss:
Olis rahaa ja aikaakin kun olen lomalla, mutta kun en tarvitse mitään |O

täällä sama meininki...... mitää ei tartte kukaa meidän perheestä......

Ja täällä kolmas... En taida viitsiä lähteä edes sinne ryysikseen kun en keksi mitään ostettavaa.

Mä teen muutamana iltana kuukaudessa töitä ja mulle ainakin jää käteen enemmän kuin jos en niitä iltoja tekisi.

Mä tilasin alevaatteita itelleni netistä eli Anttilasta, Ellokselta ja hennesiltä, likalle käydään kattoo torstaina jos löytyis sille caprit kun sillä ei ole niitä. Eli taidan omien vaatteiden kohdalla jättää kauppojen alet väliin eikä muutenkaan kauheesti ole rahaa törsätä kun pitää ostaa ruokaakin.

Yhteistyössä