A
ap
Vieras
yhtään kasvattaa kakaroitaan sitten ne lykätään yksin ulos meidän muiden riesoiksi hiekkalaatikoille. ja aina kärsijäksi joutuu meidän kiltti ja kasvatettu 3 vuotias, joka tietää ettei leluja revitä toisten käsistä ja ettei hiekkaa heitetä kenenkään päälle. meidän pihassa on pari perhettä joiden lapsia oikeasti inhoon jo. missä helvetissä noiden riiviöiden vanhemmat on, ei ainakaan ikinä ulkona kullanmurujensa perään katsomassa. no kun kakaroita ei ole viitsitty kasvattaa niin eikai niitä jaksa edes omat vanhemmat kattella, sinne vaan ulos ilman valvontaa pilaamaan normaalien lasten leikit ja kiusaamaan.
miten toimia tollasessa tilanteessa kun lapselleni olen opettanut ettei leluja käsistä oteta. sitten on niin surullisen näköistä kun meidän 3 vuotiaalta vedetään lapio käsistä ja tyttö yrittää isommalta lapselta sitä pyytää takasin "annatko minun lapion?" eikä tietenkään saa vaan joudun puuttumaan asiaan. pakko kai se on alkaa opettaa että saa vetää ne lelut takasi ja saa heittää takas hiekkaa naamalle.
miten toimia tollasessa tilanteessa kun lapselleni olen opettanut ettei leluja käsistä oteta. sitten on niin surullisen näköistä kun meidän 3 vuotiaalta vedetään lapio käsistä ja tyttö yrittää isommalta lapselta sitä pyytää takasin "annatko minun lapion?" eikä tietenkään saa vaan joudun puuttumaan asiaan. pakko kai se on alkaa opettaa että saa vetää ne lelut takasi ja saa heittää takas hiekkaa naamalle.