Voi että osaa raivostuttaa ja kyllästyttäääääääää!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiukkuämmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiukkuämmä

Vieras
|O |O |O |O

Tuntuu, että olen tuon äijän kans KAIKESTA eri mieltä!!!!!
Tuntuu, että se PERIAATTEESTA on aina minua vastaan.|O
On melkein sama, mitä ehdotan, aina vastaus on EI.
Miksi tuo tyyppi on noin hankala........
EN ole itsekään mikään tossu, mut luulis, et kaksi aikuista ihmistä voisi KESKUSTELLA asioista ja pyrkiä silleen sopuisasti kompromissiin, mut EI.
Lähinnä nämä tappelut johtuvat aina rahasta.
Miehen mielessä ei ole muuta kuin raha, raha, työ, työ, raha, työ, raha...
On kotoaan (äidiltään) saanut tämän opetuksen, joka on hyvin mennyt perille, että tärkeintä on raha ja työ. Tottakai ne on TÄRKEITÄ asioita, mutta että muuta ei ois??
Ja mies on oppinut senkin, että täytyy olla rikas, ennenkuin voi MITÄÄN hankkia.
Sitä rikkautta saa totisesti odotella seuraavaan elämään...huoh.
Hän ajattelee, että pitää olla reilusti ylimääräistä ja vielä varanvarallakin ylimääräistä, ennekuin voi mennä ns. tarkoituksella tuhlaamaan.
Voi hyvänen aika.
Onhan tuo sellasta hyvin varman päälle elämistä, mutta kyllä se menee ajan kanssa kuivaksi elämä, jos aina täytyy laskea 100%sen varman päälle kaikessa...
Mies on jokseenkin masentunut ja ei mielestäni mikään ihme.
Hän ei osaa juurikaan nauttia elämästä, kun kokoajan on mielessä kaksi mörköä,
RAHA ja TYÖ.

|O

Lisäys: me emme näe nälkää, vaikka emme rikkaitakaan ole...elämme ihan tavallista elämää ja mielestäni meillä on PALJON asioita hyvin ja tämä äijäkultakin on kuitenkin ihan hyvä isä ja kivakin mies osaa olla...mut vaimo on perseestä, ei osaa muuta kuin tuhlata! :snotty: Saunan taa joutais.

No olen kyllä samaa mieltä kuin miehesi. pitää olla ensin sikana rahaa että voi tuhlata.
ja ei se tee elämää kuivaksi. Elämässä on paljon muutakin kivaa kuin tuhlaaminen

Yhteistyössä