?
..
Vieras
No tuossa on ihan eka Mayoral takki -googletuksella löytynyt. Sori vaan, omasta mielestäni se Po.P:n takki on tuhat kertaa hienompi kuin tämä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No tuossa on ihan eka Mayoral takki -googletuksella löytynyt. Sori vaan, omasta mielestäni se Po.P:n takki on tuhat kertaa hienompi kuin tämä.
Missä päin asut? Itse lähtisin etsimään Sokokselta, Benettonilta, Zaralta, Stockmannilta...
onko se siksi hienompi ku siinä lukee Po.P.
Mayoral tuli mulle mieleen. Ja oot ihan oikeessa, juhliin pukeudutaan juhlan luonteen mukaisesti.
Omalle 2 v lapsenlapselle etsitty muistotilaisuusvaatteita pari päivää.
Tulee ikävä olo jos aattelee että yhden kerran vaatteisiin pitäisi tuon ikäiselle laittaa liki 200 eetua...
Rankka satsaus äidilleen.
![]()
Kiva, että takki on löytynyt. Ja ihana huomata, että et ole niitä äitejä, joiden mielestä pojat saa mennä suurempiinkin juhliin mustissa FARKUISSA. En vain kehdannut eilen asiaa kommentoida. Kyllä ne suorat housut tai vastaavat olla pitää. Mulle tämä housuasia on tärkeämpi kuin ulkotakki, kunhan se nyt ei mikään räikeä ole, mutta sporttisempikin riittää.